رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت پروژه های نیمه تمام این استان گفت: اگر چه کار بسیار شده اما برای رفع مشکلات مردم، این منطقه به کار جهادی فراوان نیاز دارد.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سیدابراهیم رئیسی در اجتماع باشکوه مردم استان البرز در ‌مصلی شهر کرج با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این استان اظهار داشت: این لطف و احساس مردم را به حساب انقلاب، شهدا، ولایت و ... می‌گذارم و خود نیز خدمتگزاری بیش نیستم.

رئیس جمهور البرز را استانی خاص توصیف کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان و خدمتگزاران صدیق انقلاب در این استان تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته کارهای بزرگی در این استان صورت گرفته است و قدران همه این زحمات هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام این استان تصریح کرد: اگر چه کار بسیار شده اما برای رفع مشکلات مردم، این منطقه به کار جهادی فراوان نیاز دارد. به دلیلی نزدیکی استان البرز با پایتخت، جاده‌های مواصلاتی یکی از نیازهای مهم این استان است؛ در بدو ورود به استان از طرح‌های مهم راه‌سازی بازدید کردم و از پیشرفت کار مطلع شدم؛ هرچند تا الان کار جهادی شده اما برای جاده‌های مواصلاتی، مترو و نیازهای این استان تلاش جدی‌تری نیاز است.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای من سفر به استان‌ها یک برکت وصف نشدنی دارد، ادامه داد: چهل سال پیش در سن بیست سالگی به عنوان یک جوان ماموریتی در شهرستان کرج داشتم وخاطرات بسیاری از شهرستان کرج دیروز و البرز امروز دارم؛ چهره های مصمم انقلابی و جهادی تلاش‌های بسیاری در این ۴۰ سال کرده‌اند، نیروهای انقلابی و جهادی در این ۴۰ سال تلاش‌های بسیاری کرده‌اند.‌

وی با بیان اینکه سفرهای استانی برای دولت سیزدهم یک امر تشریفاتی نیست حضور دولت در استان های مختلف به میزان رفع مشکلات آن مناطق بستگی دارد، گفت: تا زمانی که مشکل وجود داشته باشد خود را موظف میدانم به همه استان ها و شهر ها سفر کنم.

‌رئیسی با بیان اینکه استان البرز هنوز کاستی‌هایی دارد که در این زمینه ایجاد و توسعه راههای ارتباطی یکی از نیازهای جدی این استان است‌، به حضور خود در شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت:‌ اینکه شهرستانی با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت فاقدیک مرکز درمانی مجهز باشد،‌بسیار ناراحت کننده است و امروز انتظار ۱۲ ساله مردم این منطقه با افتتاح یک بیمارستان مجهز و توسعه یافته، به پایان رسید.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم ما تصمیم گرفته‌اند تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنند، گفت: گر می‌خواستیم با این تهدیدها متوقف شویم، باید در کشور رشد اقتصادی نمی داشتیم؛ امروز ما رشد اقتصادی داریم؛ دشمن می خواست تولید متوقف شود ما تولید را متوقف نکردیم؛ تولید در کشور روز به روز افزایش دارد اگر می خواستیم به تهدیدهای دشمن توجه کنیم، افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کشاورزی در حوزه کالاهای اساسی نداشتیم.

امروز تلاش در حوزه تولید و عرصه های مختلف با قوت ادامه داد اقتصاد مقاومتی را برای کشور یک ضرورت می دانیم اقتصادی که با تکانه ها، تکان نخورد؛ مردم ما مصممند، دولت هم خودش را خدمتگزار مردم می داند.

رئیس جمهور با بیان اینکه درصد بیکاری در این استان نسبت به سایر استان‌ها بسیار کمتر است، ادامه داد: دغدغه بیکاری در این نداریم اما مسئله مسکن بسیار مهم است و نیاز به مسکن هنوز احساس می‌شود و رفع مشکلات مسکن در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیسی با بیان اینکه در حال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور در حال ساخت است، اضافه کرد: در برخی مراکز استان‌ها مشکل تامین زمین داریم اما تاکنون ۵۲ هزار هتکار زمین تحویل مردم شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش کرده تا تعهد دولت‌های گذشته در حوزه مسکن به ویژه مسکن مهر را به اتمام برساند و ‌مسکن‌ها را به مردم واگذار کند، اضافه کرد: دولت شبانه روز برای رفع مشکلات، مسائل رفاهی، اشتغال، مسکن و ... تلاش می‌کند و با وجود ظرفیت‌های فراوان در کشور هنوز جای کار بسیار داریم.

وی با اشاره به بازدید یکی از روسای جمهور از پارک علم و فناروی ایران خاطرنشان کرد: به این رئیس جمهور گفتم جوانان ما ایستاده‌اند و به تحریم‌ها اعتنایی نکردند و مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تولید روز به روز در کشور افزایش دارد و تحریم دشمنان در این حوزه شکست خورد، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی را ضرورت می‌دانیم تا با تکانه‌های اقتصادی معیشت مردم دچار مشکل نشود.

رئیس جمهور خطاب به مدیران دولت گفت: مبادا روابط ناسالم، پارتی بازی، رشوه و ... در ادارات حاکم شود. من با مردم عهد بسته‌ام که در این دوره تلاش کنیم بسترهای فساد را از بین ببریم و به این عهد وفادارم. باید زمینه رانت، پارتی‌بازی و ... در هر کجا که باشد باید از بین برود و با خود مردم با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم بدانند با هر اقدامی که زمینه بروز رانت و پارتی بازی و ناحق کردن حقی را ایجاد کند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد، گفت: در برخورد با فساد به هیچ کسی رحم نخواهم کرد. ما با هم پیمان بستیم که یک نظام اداری عادلانه داشته باشیم و در این زمینه برای تحقق این مهم مردم را یار و یاور خود می بینیم چراکه وجود یک نظام اداری عادلانه موجب افزایش اعتماد مردم می‌شود.

کد خبر 814052
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 52
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    9 1
    زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم/ ولی اما متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟/ اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    5 1
    امروز جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
  • حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    4 0
    از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه خبری نیست رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    23 2
    به جای حرف شعار و تهدید عمل کنید
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    12 0
    بیش از ۷۰ و ۸۰ درصد پرونده های مردم مظلوم بدون بررسی و بدون رسیدگی در دادگاه های، دیوان عدالت اداری و اداره کار بایگانی می شود چرا؟ قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
  • اعتراض IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    7 0
    در سال ۱۳۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
  • اعتراض IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    8 0
    دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند. چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۳-۱۲ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بگیرد؟
  • نعمت IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    32 1
    تحریم دشمنان شکست خورده؟ پس کو نتیجه اون ، روز به روز که داریم فقیرتر میشیم و گرسنه تر.
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      0 8
      گشنه خودتی از قول خودت حرف بزن گماشته
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    16 2
    تحریم دشمنان بعد از مذاکره و هم توافق هسته ای و برجام 10 برابر افزایش یافته است.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    11 0
    تحریم دشمنان در مذاکرات وین، قطر و عمان بیشتر هم شده است چرا؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    4 5
    نتیجه مذاکره با دشمنان از سال 1392 تاکنون صفر!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    2 11
    نتیجه توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون صفر!
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    5 3
    نتیجه مذاکرات در وین، روسیه، قطر و عمان با دشمنان تاکنون صفر!
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      1 1
      حالا برجام که دولت اصلاحات اینقدر براش مذاکره کرد تهش بجز هیچی که ظریف جونتون اعتراف کرد چی داشت مذاکره با انگل ستان و آمریکای تروریست فایده ای نداره
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    26 0
    خبر بد اینه که: نه فساد جمع شده و نه تحریمها شکست خورده...بهتره روی مدار واقعیت حرکت کنیم.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    3 17
    کسانی که اگر جنایت های دشمنان را درک می کردند با دشمنان مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری نمی کردند.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    3 10
    ما همواره جنایت یزیدیان در کربلا را با پیکر امام حسین(ع) و یارانش در تاریخ و پای منبرها شنیده بودیم اما با چشم خود جنایت روز کربلا در حق امام حسین (ع) را در حمله منافقین به شهر اسلام آبادغرب عینا دیدیم، که به هیچ کس حتی به زن و بچه ها رحم نکردند و کشتند.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    3 21
    همانطور که رهبری فرمودند ما حساب کسانی را که اعتراض دارند از کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش هستند، جدا می‌دانیم و فرق می‌گذاریم. در اغتشاشات اخیر برخی از دولت‌ها به نحوی دخالت‌هایی داشتند. بیشتر این دخالت‌ها از سوی مقامات کشورهای غربی به خصوص آمریکایی‌ها بود. آن‌ها از افرادی که دعوت به خشونت و اغتشاش می‌کردند، حمایت و با آن‌ها نیز ملاقات کردند. در آمریکا نیز اینگونه است. آن‌ها وضعیتی را که نظام‌شان را به خطر بیندازد، تحمل نخواهند کرد.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    14 1
    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم از همان ابتدا هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم دشمنان نداشته است. دولت، مسئولان و نمانیدگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های و مردم بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    26 1
    تحریم شکست خورده ؟ ! پس چرا همه چیز روز به روز گرونتر میشه و وضعیت مردم بدتر
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      1 5
      چون یه عده هستند که حتی کالاهایی که ارز بری ندارند را هم به دلار گره می‌زنند از سبزی فروش بگیر و برو جلو
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    20 0
    عملکرد دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1400 تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.
  • محمدی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    24 1
    آقای رئیسی با بانیان کدام فساد برخورد کردید؟
  • Borzoo NO ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    21 1
    اما گویا به طبری و مهدی هاشمی و شبنم نعمت زاده رحم شد. !!!؟؟
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      4 0
      و چند نفر دیگر
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    5 0
    خوب وقتی در کتب درسی میخوندیم که حضرت علی حتی به برادر خود هم اجازه نمی داد از سایر مردم ذره ای بیشتر از بیت المال بردارد قطعا باید هیچ شخصی خط قرمز نباشد و به همه رسیدگی شود...
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    6 0
    قربانی فساد مردم هستند نه مسئولین اگر به مفسدین رحم نمیکردید و کمترین مجازاتشان قطع ید بود الآن اوضاع اقتصادی این نبود...
  • حسینی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 0
    آقای رئیسی وای از دل مردم وای از دل بازنشستگان خودت تکی یک ماه صبحانه ونهار وشام فقط یک نفر حساب کن بعدببین یک بازنشسته با زن و بچه وعروس ودامادو نوه کرایه خونه ومریضی و ۷و۸تومان مستمری چیکارکنم بعد یک مشت که با دستگاه‌های دولت زدوبند میکنن وهمه مردم ازفقیروپولدار ازکارگران وکارکنان ودولت مردان که خبردار ند ثروتی که باید برای آسایش وآرامش وابادانی ایرانمان خرج شود می خورن و می برن و مسئولین .......امثال فولاد و دبش و.....
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    6 0
    آقای محترم بخشنامه به بانک ها صادر کن جلوی امضاهای طلایی و تلفن های سفارشی را بگیر ببینم چه کار میکنی الان در واردات خودرو توسط وزارت صمت و شرکبهای خاص رانت بزرگی هست واردات را با تعرفه زیر 50 % برای همه آزاد کن ببینم چه کار میکنی بدون محدودیت قیمت و حجم موتور ......
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 1
    با تعارض منافع چه خواهید کرد با تورهای وحشتناک حاکم برجامعه چه خواهید رد که صله ارحام رابه تعطیلی کشانده وخوشی ها وشادمانی ها را از خانواده اگرچه وفساد وفحشا رانه تنها ترویج کرده ...