مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۰ نفر

قاتل سریالی که به اتهام قتل یک زن جوان، ۲۵ سال است در زندان به سر می‌برد، به اتهام دومین قتل در همان سالها به اعدام محکوم شد.

قاتل مخوف

همشهری‌آنلاین: به نقل از ای بی سی نیوز، دسامبر ۱۹۹۸، لوسیوس بوید اهل فلوریدا که آن زمان ۳۹ ساله بود، دختری جوان به نام داونیا داکوستا ۲۱ ساله را که برای تهیه بنزین برای ماشینش به پمپ بنزین رفته بوده، ربود.

آن روز لوسیوس که با ون مشکی در پمپ بنزین حضور داشت، با دیدن دختر جوان که گالن بنزین در دست داشت، به او پیشنهاد کرد تا وی را به ماشینش برساند و دختر جوان نیز قبول کرد اما در بین راه او را ربود و بعد از تجاوز وی را به قتل رساند. جسد داونیا ۳روز بعد در حالیکه که ۳۶ ضربه چاقو خورده بود، در یک علفزار پیدا شد.

هیچکس نمی‌دانست قاتل کیست و کارآگاهان پلیس تحقیقات برای یافتن ردی از وی را ادامه دادند و با سرنخ‌ها و اظهارات شاهدان پمپ بنزین و پیدا شدن دی‌ان‌ای لوسیوس بر روی بدن داونیا، موفق شدند او را شناسایی کنند.

مرد جنایتکار کمی بعد در مخفیگاهش دستگیر شد و با اعتراف به قتل داونیا به زندان افتاد و در نهایت در سال ۲۰۰۲ به حبس ابد محکوم شد. این اما همه ماجرا نبود. مرد جنایتکار در حالی در زندان به سر می‌برد که راز مخوف دیگری را در سینه داشت که هرگز به آن اعتراف نکرده بود.

ماجرا از این قرار بود که قاتل بی‌رحم یک هفته بعد از قتل دختر ۲۱ساله، زنی به نام آیلین تروپنر ۴۱ ساله را که یک تاجر معروف و مادر دو فرزند بود، با همین شیوه فریب داده و پس از تجاوز به قتل رسانده بود. راز قتل آیلین در همه این سال‌ها سر به مهر باقی مانده بود تا اینکه مدتی قبل رسیدگی به پرونده او از سر گرفته شد.

قتل فجیع زنی به خاطر حسادت زنانه | این جنایت چگونه صورت گرفت؟

جسد آیلین در کنار یک بزرگراه پیدا شده بود و آثاری از دی‌ان‌ای قاتل در محل جنایت وجود داشت اما در همه این سال‌ها نتوانسته بود در شناسایی قاتل کمک کند. با رسیدگی دوباره به این پرونده، آثار دی‌ان‌ای این بار در اختیار آزمایشگاه مدرن جنایی قرار گرفت و معلوم شد که آیلین نیز توسط همان قاتلی به قتل رسیده که به اتهام قتل دختر ۲۱ساله به حبس ابد محکوم شده است.

به این ترتیب پرونده لوسیوس دوباره به جریان افتاد و در ادامه سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان می‌داد این مرد نه تنها داونیا و آیلین بلکه فرد دیگری را به هم به قتل رسانده است. پلیس می‌گوید که سال‌ها قبل و پیش از دستگیری لوسیوس، نامزد ۱۹ساله وی به نام پاتریس آلستون به طرز عجیبی ناپدید شد و او داستان‌های عجیبی درباره ناپدید شدن وی تعریف کرده بود.

همچنین خواهرلوسیوس در اواسط دهه ۱۹۹۰ ناپدید شد و هرگز پیدا نشد. به همین دلیل شکی وجود ندارد که وی آنها را به قتل رسانده و قربانیان دیگری نیز داشته باشد. در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد هفته گذشته، رسیدگی به پرونده قتل آیلین، دومین قربانی لوسیوس آغاز شد و هیئت منصفه وی را بر اساس شواهد به دست آمده به اعدام محکوم کرد.

کد خبر 813805
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha