رصد بازار نشان می‌دهد قیمت هر کیلو میگوی متوسط تازه در مغازه‌های فروش محصولات پروتئینی در تهران بالای ۶۰۰ هزار تومان است و این قیمت تا ۷۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

میگو

به گزارش همشهری آنلاین، در میان محصولات آبزی، میگو از محصولات گران محسوب می‌شود و به دلیل همین گرانی، مصرف آن در ایران کمتر است.

رصد بازار نشان می‌دهد قیمت هر کیلو میگوی متوسط تازه در مغازه‌های فروش محصولات پروتئینی در تهران بالای ۶۰۰ هزار تومان است و این قیمت تا ۷۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

شاه‌میگو قیمت بالاتری نسبت به میگوی سایز ریز و متوسط دارد و هر کیلوی آن ۸۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم قیمت دارد.

قیمت میگو در میادین میوه و تره‌بار

قیمت محصولات دریایی از جمله میگو در میادین میوه و تره‌بار ارزان‌تر از مغازه‌های سطح شهر است. در حال حاضر، طبق نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار، هر کیلو میگوی منجمد دریایی پلویی ۱۲۰ هزار تومان و دیگر انواع میگوی منجمد دریایی با توجه به سایز ۱۳۰ هزار تومان، ۲۴۰ هزار تومان و ۲۹۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین، هر کیلو میگوی پرورشی تازه ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت میگوی بسته‌بندی

در حال حاضر در مغازه‌های عرضه محصولات پروتئینی به طور میانگین هر کیلو میگوی پاک شده منجمد ۵۲۰ هزار تومان است. در جدول زیر، قیمت میگوی بسته‌بندی با برندهای مختلف آمده است.

مشخصات محصول

قیمت (تومان)

میگو سایز ۶۰-۵۱ شارین- یک کیلوگرم

۶۹۴.۷۰۰

میگو رگ زده منجمد پمینا کاله-۵۰۰ گرم

۴۴۷.۲۵۰

میگو سایز ۴۰-۳۶ بیستون-۵۰۰ گرم

۳۷۸.۴۰۰

میگو بدون پوست و رگ سایز ۵۰-۴۱ شارین-۵۰۰ گرم

۳۶۶.۲۰۰

میگو رگ زده سایز ۶۱-۷۰ منجمد مه‌پروتئین-۴۰۰ گرم

۲۵۹.۹۰۰

میگو پلویی رگ زده منجمد شارین-۵۰۰ گرم

۲۰۴.۴۰۰

میگو پلویی منجمد نیک شف-۴۰۰ گرم

۱۶۹.۰۰۰

میگو سوخاری پمینا کاله-۳۰۰ گرم

۱۱۹.۵۰۰

کد خبر 813279
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha