مرد جنایتکار بعد از کشتن اعضای خانواده‌اش و مجروح کردن دو مامور پلیس، هدف گلوله پلیس قرار گرفت و کشته شد.

قتل عام در خانه شماره 22

همشهری‌آنلاین: به نقل از سی‌ان‌ان، ساعت ۵:۱۰ صبح یکشنبه به وقت محلی، پلیس نیویورک در جریان یک قتل عام خانوادگی قرار گرفت. دختر نوجوانی که از ساکنان خانه‌ای در خیابان ۲۲ بود در تماس با پلیس مدعی شده بود که پسرعمویش در حال کشتن خانواده‌اش است و ماموران راهی محل حادثه شدند.

پلیس در نزدیکی محل جنایت مرد آشفته‌ای که بعدا مشخص شد کورتنی گوردون ۳۹ ساله نام داشته، را با یک چمدان دید. ماموران به سراغ او رفتند اما وی با یک چاقوی بزرگ به ماموران حمله و دو پلیس را از ناحیه گردن و قفسه سینه مجروح کرد.

یکی از ماموران مجروح که بر روی زمین افتاده بود، توانست با عکس‌العملی سریع سلاحش را بیرون کشیده به سوی ضارب شلیک کرده و او را از پای درآورد. با وقوع این حادثه هولناک، آمبولانس و نیروهای کمکی پلیس خود را به صحنه رساندند. مرد ضارب و دو افسر مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما ضارب ۳۹ساله به نام کورتنی جانش را از دست داد.
در ادامه مشخص شد که ساعتی قبل از این حادثه، کورتنی بعد از قتل عام اعضای خانواده‌اش، خانه را به آتش کشیده بود. پلیس و آتش‌نشانی که راهی محل حادثه شده بودند همزمان با خاموش کردن آتش، جسد غرق در خون کودک خردسالی را در بیرون از این خانه پیدا کردند که بر اثر جراحات جان خود را از دست داده بود. بعد از خاموش کردن آتش نیز ۳ جسد دیگر در خانه کشف شد.

در تحقیقات پلیسی و پزشکی قانونی مشخص شد که یک پسر ۱۲ ساله، یک زن ۴۴ ساله، یک مرد ۳۰ ساله و یک پسر ۱۱ ساله در این حادثه هولناک با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند و قاتل پس از این جنایت خانه را به آتش کشیده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که قربانیان اعضای خانواده کورتنی(قاتل) بوده‌اند. این مرد ساکن خانه‌ای در برونکس بوده و گاهی برای دیدن خانواده‌اش به آنجا رفت و آمد داشته و روز حادثه پس از جر و بحث با اعضای خانواده‌اش آنها را قتل‌عام کرده و خانه را به آتش کشیده است.

پس از آن نیز قصد بازگشت به محل زندگی‌اش را داشته که با دیدن ماموران ۲نفر از آنها را مجروح کرده و در نهایت به ضرب گلوله یکی از ماموران مجروح کشته شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مرد قبلا هم به دلیل خشونت خانگی و خفه کردن یکی از بستگانش، دستگیر شده بود. تحقیقات درباره زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 813077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha