قرارداد عجیب با گلر کروات، پرسپولیس را وارد چاهی کرد که بیرون آمدن از آن برای سرخ‌پوشان خیلی گران تمام شد.

رادوشوویچ و انصاری‌فر

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ به‌نظر می‌رسد سرانجام کابوس بوژیدار رادوشوویچ برای پرسپولیس به پایان رسیده باشد.آنطور که رسانه رسمی این باشگاه اعلام کرده، فیفا با پرداخت باقیمانده طلب این بازیکن از محل مطالبات سرخپوشان موافقت کرده و حالا فقط دریافت برگه تسویه‌حساب مالیاتی رادو باقی مانده است.

در این مدت هر بار که اخبار پرشمار و کلافه‌کننده مربوط به رادوشوویچ منتشر می‌شد، هواداران پرسپولیس درود بلندبالایی هم نثار محمدحسن انصاری‌فرد می‌کردند؛ مدیرعامل سابق باشگاه که تحت‌تأثیر شعارهای تعدادی هوادار کم‌سال با رادو قرارداد ۳‌ساله با رقم صعودی و پلکانی بست و سرخپوشان را چیزی حدود یک میلیون دلار مقروض کرد.

رادو در تمام این مدت در خانه نشست، پول چرب و مفت گرفت و به ریش ما خندید. برای آخرین‌بار ممنون آقای انصاری‌فرد؛ راستی با کمبود پوشاک که مواجه نیستید!؟

کد خبر 812899
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • شاهین ۳۳ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    9 1
    وقتی فساد همه جا رخنه کرده!!!! هرکس در موقعیت خود عاملی مفسد میشه🤔 ...
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      1 0
      جناب شاهین ، خیلی دوست دارم بدونم آن کسی که به نظر شما یک امتیاز منفی داده چه استدلالی داشته !! یعتی کسی که حرف شمارو قبول نداده ایران زندگی نمی کنه؟! یا هست ولی نمی بینه؟!
  • Amir Navid IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    خواهشا وقتی خبر و یا گزارشی منتشر می کنید جانب صداقت و امانت هم مدنظر داشته باشید! لطفا این را هم بگویید که دستمزد و .... پرسپولیس به لطف پرداخت های دولت آنهم از محل بیت المال بوده و شخصا نسبت به سهمی که از بیت المال دارم راضی به چنین پرداخت هایی نیستم و بقیه مردم هم خود صاحب اختیار هستند . پس نگویید که فلان تیم در فشار بود و ... و اینکه مقروض شدن !! شما نگران نباشید از محل بیت المال این مردم و به لطف مسولین این نگرانی هم رفع خواهد شد !! فقط نمیدونم نگرانی کسانی که در وضع موجود گشنه شبها میخوابن و یا کسانی که نمیتونن زندگی خودشونو تامین کنن و شرمنده زن و بچه هاشون میشن به عهده چه کسانی است!!! مبادا آب تو دل فوتبالی ها تکون بخوره . مباداااا
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    حالا جالبه همین تیم فاسد باید بره باشگاه‌های آسیا ..