مهاجم سال های دور تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، پرسپولیس به راحتی الدحیل را شکست خواهد داد.

پایان رافت

پایان رافت در گفت‌وگو همشهری آنلاین، در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل گفت: تساوی در عربستان برای پرسپولیس نتیجه بدی نبود و حالا این تیم با گرفتن ۸ امتیاز باید الدحیل را شکست بدهد و از این مرحله صعود کند. الدحیل چند بازیکن خودش را در اختیار ندارد و شرایط این تیم هم در لیگ قطر خوب نیست، من معتقدم الدحیل تیمی نیست که در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس دردسرساز باشد.

رافت ادامه داد: بدون شک جو ورزشگاه کاملا به سود پرسپولیس است و من معتقدم اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، پرسپولیس به راحتی الدحیل را شکست خواهد داد. البته بازیکنان باید این مسابقه را جدی بگیرند و از همان دقایق ابتدایی به فکر باز کردن دروازه الدحیل باشند تا در ادامه کار برای پرسپولیس سخت نشود.

مهاجم سال های دور پرسپولیس در ارتباط با بحرانی که این تیم در خط حمله با آن مواجه شده است، گفت: به هر حال پرسپولیس باید با همین موجودی کنار بیاید و اگر قرار بود فکری به حال خط حمله پرسپولیس شود، باید قبل از شروع فصل این اتفاق رخ می‌داد. پرسپولیس باید تا نقل و انتقالات نیم فصل صبر کند تا اگر شرایط جذب بازیکن داشت، تیمش را تقویت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتقادهای صورت گرفته از نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این بازیکن انتظارات را برآورده نکرده و هواداران هم حق دارند از عملکرد او ناراضی باشند. مشخص نیست بالاخره باشگاه او را جذب کرده یا اینکه باهویی با نظر کادر فنی به پرسپولیس آمده است. در این زمینه روایت‌های مختلفی شنیده‌ایم ولی هر چه باشد، او نتوانست انتظارات را برآورده کند، مثل پریرا مهاجم فصل قبل که در نهایت از پرسپولیس جدا شد.

کد خبر 812736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha