فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: یگان حفاظت محیط زیست وظیفه خود می‌داند که از محیط‌بانان حمایت کند و یکی از وظایف اصلی من این است که از محیط‌بانانی که کار درست انجام می‌دهند حمایت کنم.

محیط‌بان

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از درگیری لفظی محمدجوادساروی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان با یک محیط‌بان در جزیره آشوراده که مرکز شبه جزیره میانکاله است حکایت دارد! گفته شده این اتفاق وقتی افتاده که برای ورود چند کامیون مصالح ساختمانی به جزیره درخواست مجوز داده شده است و وقتی که محیط‌بان با این قضیه مخالفت می‌کند با فحاشی از طرف مدیرکل استان گلستان روبرو می‌شود.

در همین رابطه سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: من هم فیلم این قضیه را دیده‌ام و بسیار از این قضیه متاسف شده‌ام و به مدیرکل محیط زیست استان مازندران این موضوع ارجاع داده شد که این اتفاق را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری کرده تا احقاق حق صورت بگیرد.

وی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست وظیفه خود می‌داند که از محیط‌بانان حمایت کند و یکی از وظایف اصلی من این است که از محیط‌بانانی که کار درست انجام می‌دهند حمایت کنم. همانطور که با محیط‍‌بان متخلف برخورد می‌شود هر محیط‌بانی که برابر قانون کار کند از او حمایت می‌کنیم.

کد خبر 812397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حاج الماس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 0
    متاسفم آقای مدیر کل چرا فحاشی!!? آن هم با کسی که حتما وظیفه اش انجام داده شاید اینجوری بایستی به گردشگری خدمت کرد !!! آقای محیط بان خیلی مودب بود درود بر او ...
    • حاج حسین IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 0
      برادر عزیز یک محیط بان ساده چگونه میخواهد در برابر یک مدیرکل زبان باز کند ، عرض کردم اگر حق حتی با او باشد که محیط بانان ظابطین در حیطه وظایف خود هستند نهایت کسی که دچار مشکل کاری خواهد گشت محیط بان است ، و او باید زبان بر عذر خواهی از جناب مدیر باز کند.