شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از جنوب دمشق حمله کرده است که در جریان آن تعدادی شهید و مجروح شده اند.

سوریه

به گزارش همشهری آنلاین، گفته می شود این حملات به منطقه سیده الزینب انجام شده و برخی منابع می گویند دست کم دو ایرانی در جریان این حملات به شهادت رسیده اند.

کد خبر 812183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 72
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 37
  • رضا هاشمزهی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    28 64
    به مرکز صهیونیستها در جمهوری آذربایجان حمله شود.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      27 40
      چند سامانه مشهور سوم خرداد باید در سوریه مستقر شوند و مانع تجاوزات هواپیماهای صهیونیست های تروریست شوند
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      23 34
      تنها راه پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست‌های درنده و کودک کش گسترش میدان و تنگ کردن عرصه بر آنهاست کاری که حزب‌الله و یمنی های شجاع بخوبی انجام میدهند فقط موندم چرا جبهه مهم سوریه وارد عمل نمی شود در حالی که دلیل مهمی هم دارند و آن آزاد کردن بلندیهای اشغالی جولان است
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      34 8
      سوریه وارد نمی شود چون تعدادی از مقامات سابق حماس از جبهه النصره داعش حمایت کردند
  • بابائی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 41
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹/ تجاوز هوایی صهیونیستی به حومه دمشق 100درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه از سال 2011 تاکنون بوده است. تجاوز هوایی صهیونیستی به حومه دمشق 100درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت سوریه از سال 2011 تاکنون بوده است. آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است. اروپا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
    • RO ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      7 4
      بعد بگین اسرائیل در حال نابودی هستش! میزنه و شما هم جواب نمیدین! حتما همینجوری نابود میشه!
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    11 54
    آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در سوریه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ سوریه، تسلیحات همه گروه های تروریستی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      32 3
      کپی از تلگرام ممنوع
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      20 2
      کوتاه و مفید بنویس زیر همه خبرها هم کپی نکن
  • بابائی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 37
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶/ درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • بابائی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 39
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵/ این رژیم غاصب صهیونیستی کی می خواهد دست از جرم و جنایت هایش بر دارد. چرا سوریه حمله متقابل نمی کند؟؟؟؟؟
  • بابائی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 38
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹/ سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا در سوریه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 37
    حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند. حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از ۱۶ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد. نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه در اولین روز از پایان آتش‌بس در غزه، حملات همه‌جانبه خود علیه شهروندان این باریکه را از سر گرفته و بیش از ۱۷۸ فلسطینی را به شهادت رساندند. نیرو‌های مقاومت فلسطین و لبنان نیز در پاسخ به این جنایت‌ها تجمعات نظامیان صهیونیستی را هدف قرار دادند.
  • بابائی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 41
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 36
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند. دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد. حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند. جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 30
    خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند. سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه هستند. آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است. سه کشور اروپایی شریک جنایات رژیم صهیونیستی است. حملات وحشیانه «اسرائیل و آمریکا» در غزه جنایت جنگی است.
  • ملی گرا IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    7 41
    چرا ارتش سوریه جواب این سگ هار را بی پاسخ گذاشته؟ سپاه قدس باید واکنش نشان دهد
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    6 28
    جو بایدن جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
  • بابائی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 32
    خون‌آشام اصلی خود دولت آمریکا است. همکاری مدعیان دروغین حقوق بشر قتل عام مردم غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف باراست.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    12 38
    انتقام خون پاک ایرانی ها امیدوارم در دستور کار نیرو مسلح قرار گیرد
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 24
    اسرائیل و آمریکا از ورود کاروان‌های کمک به غزه جلوگیری می‌کنند. حمله اسرائیل به جنوب لبنان، ۴ شهید و مجروح به جای گذاشت.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 21
    ۲۲:۳۴ ۱۴۰۲-۹-۱۰/ وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا 100 بمب سنگرشکن در اختیار اسرائیل قرار داده است یک روزنامه آمریکایی فاش کرده دولت جو بایدن علی‌رغم تأکید بر ضرورت اجتناب از کشتار غیرنظامیان 100 بمب سنگرشکن 2000 پوندی در اختیار اسرائیل قرار داده است.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 19
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. مقاومت تا نابودی «اسرائیل» ادامه خواهد داشت.
  • بابائی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 35
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • بابائی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 29
    پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.
  • بابائی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 30
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      37 6
      داداش جیره‌ای و ... که میگیری حلالت ولی دیگه لازم نیست هر ثانیه کامنت‌گذاری کنی.عقده میشه ها برات. کمی هم استراحت بده به انگشتا و مغزت
  • بابائی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 28
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • اعتراض IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 29
    یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد گروه بین الملل: در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. به گزارش بولتن نیوز نفتکش سی ویولت حامل یک میلیون بشکه نفت آذربایجان روز 21 اکتبر از بندر جیهان به سمت بندر ایلات اسرائیل حرکت کرد. به گزارش بلومبرگ، نفتکش 900 متری سی ویولت که بندر جیهان را ترک کرده بود، بیش از یک میلیون بشکه نفت آذربایجان را به اسرائیل منتقل کرده است. اگرچه این نفتکش رسما به سمت بندر عقبه اردن در حرکت است، اما برخی منابع در گفتگو با بلومبرگ تأیید کردند که بشکه های خریداری شده توسط نفت پاز به بندر ایلات در اسرائیل تحویل داده می شود...
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 29
    کسانی که این همه جنایات را می بینند و سکوت می کنند در خون کودکان مظلوم فلسطینی شریک هستند. اسرائیل جنایتکار و با حمایت همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است. آمریکا جنایتکار تاوان کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت! آمریکا جنایتکار تاوان حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی را خواهد پرداخت!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 35
    هدف رژیم کودک کش صهیونیستی نابودی حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که هدف اصلی اسرائیل و آمریکا کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غره بوده است. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنایتکار به همراه نتانیاهو و ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • بابائی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 18
    کدام حیوان وحشی به نتانیاهو جنایتکار دستور داده است که شبانه روز مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران و قتل عام کند. کدام حیوان وحشی به ارتش کودک کش صهیونیستی جنایتکار دستور داده است که شبانه روز مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه را بمباران و قتل عام کند. آمریکا، غرب به همراه سران رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش اسرائیل مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه شریت در غزه شده اند.
  • بابائی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 34
    نتانیاهو در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. جو بایدن در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 20
    آمریکا در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. غرب در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای امنیت سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در تمامی جنایت رژیم صهیونیستی شریک است. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل مایه تأسف است ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 21
    رژیم صهیونیستی 3 شهرک دیگر را در شمال فلسطین اشغالی تخلیه می‌کند نابودی اسرائیل قطعی است هر کس در فلسطین اشغالی بماند تروریست محسوب می‌شود و عواقب آن را خواهد دید. صهیونیست ها باید از فلسطین اشغالی خارج شوند.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 49
    ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و رژیم صهیونیستی درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در نوار غزه جنایت می کنند، آدم می کشند و زنان و کودکان را قتل عام می کنند و هم نسل کشی در غزه انجام می دهد.
  • بابائی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 37
    نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 21
    دادگاه کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی لاهه به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی نبودیم دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم. «دولت فلسطین در سال 2014 صلاحیت دیوان بین‌المللی کیفری لاهه را پذیرفته است لذا دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه صلاحیت دارد تا به جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین مرتکب می‌شود، رسیدگی کند.» «پرونده در اختیار دادستان است و هیات تحقیق تشکیل شده اما متاسفانه طی 9 سال گذشته دادگاه بین‌المللی کیفری تعلل کرد. اگر دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه که بالاترین مرجع کیفری بین‌المللی است، تاکنون به وظیفه خود عمل کرده بود، امروز شاهد جنایات جدید رژیم صهیونیستی نبودیم.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 33
    این اتفاقات نسل‌‍ کشی است و با مفاد اساسنامه دادگاه بین‌المللی کیفری مغایر است. بمباران خانه‌ها و کشتن کودکان، جنایات جنگی و نسل کشی و جنایت علیه بشریت است. این رژیم تمامی جرائم بین‌المللی که در اساسنامه دادگاه کیفری بین‌المللی را، مرتکب شده است.» «امیدواریم کوتاهی 9 ساله دادگاه بین‌المللی جبران شود. سران کشورها باید این تقاضا را از این دادگاه داشته باشند. از وزیر امور خارجه درخواست کردیم تا در کنفرانس اسلامی عربستان حتما از دادگاه بین‌المللی کیفری تقاضا کند که به جرائم رژیم صهیونیستی رسیدگی شود. لازم به ذکر است، سه‌شنبه 25 مهر ماه رژیم صهیونیستی طی حملاتی هوایی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد. حمله به این بیمارستان در حالی صورت گرفت که بسیاری از افراد درون بیمارستان زنان و کودکان بی‌دفاع بودند.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 15
    1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 17
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 19
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱/ مگر این صهیونیست های خون آشام به غیر از جنایت و قتل و غارت کار دیگری بلد هستند.
  • بابائی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 17
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است. سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 20
    بمب‌های سنگر شکن آمریکا به دست اسرائیل رسید. صهیونیست‌ها حتی نتوانستند یک اسیر از رزمندگان فلسطینی بگیرند.
  • بابائی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 19
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷/ شورای بی امنیت سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است. شورای بی امنیت سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • بابائی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 34
    شورای حقوق بی بشر سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است. شورای حقوق بی بشر سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 16
    ۲۲:۴۴۱۰ آذر ۱۴۰۲/ آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در سوریه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 24
    ۲۲:۱۱۱۰ آذر ۱۴۰۲/ بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 15
    ۲۱:۵۰۱۰ آذر ۱۴۰۲/ و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 18
    ۲۰:۳۴۱۰ آذر ۱۴۰۲/ و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ سوریه، تسلیحات همه گروه های تروریستی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ یمن، تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات اوکراین را تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات رژیم کودک کش صهیونیستی را تامین می کنند.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 27
    کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 24
    جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، غزه و هم کشورهای اسلامی است.
  • بابائی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 42
    حضور نظامیان آمریکایی در عراق 100 درصد فقط به خاطر کمک، حمایت، هدایت، مدیریت، نظارت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است و از سال 2003 تاکنون هم برای همه مردم عراق، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 14
    ۱۰:۴۹ ۱۴۰۲-۹-۱۱/ حمله موشکی به پایگاه ارتش آمریکا در سوریه یک مقام نظامی آمریکایی از حمله موشکی به پایگاه «الشدادی» در شمال شرق سوریه خبر داد.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 24
    یک مقام نظامی آمریکایی امروز (شنبه) به شبکه سی ان ان گفت که پایگاه «الشدادی» در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه صبح روز جمعه (دیروز) هدف حمله موشکی قرار گرفت. به گفته او هنوز تلفات جانی یا خسارات مالی و زیرساختی در این حمله گزارش نشده است. حمله موشکی روز گذشته در حالی انجام شده است که طی یک هفته گذشته و با آغاز آتش‌بس در غزه، این حملات نیز متوقف شده بود.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 19
    اسرائیل از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به تروریست ها در سوریه سلاح و حقوق می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل و متحدانش از سال 2011 تاکنون تسلیحات همه گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه و جهان تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 12
    حمایت مستقیم آمریکا از حملات مجدد صهیونیست‌ها به غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 10
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰/ مگر طبق قانون مجلس عراق قرار نبود. آمریکایی‌ها از اونجا اخراج بشند؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 18
    آمریکا شریک اصلی کشتار وحشیانه بیش از ۱۵ هزار غیرنظامی فلسطینی است. اروپا شریک اصلی کشتار وحشیانه بیش از ۱۵ هزار غیرنظامی فلسطینی است.
  • US ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 10
    سربازان سرمایه های کشور هستند که درحفظ این سرمایه هاباید نهایت کوشش را بعمل آورد
  • امیر.بلوج IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 4
    چرا ارتش سوریه به حملات رژیم صهیونیست پاسخ نمی دهد هرهفنه خاک سوریه بمباران می کن
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 14
    از سال 1359 تاکنون در هر جای در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 18
    از سال 1359 تاکنون در هر جای در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1359 تاکنون در هر جای در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 9
    سوریه، ایران و روسیه متأسفانه از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه در باره جنایت های آمریکا و اسرائیل کوتاهی کردند چرا؟
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 11
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴/ ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست های داعش در عراق و هم سوریه 100 درصد فقط کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می کنند.
  • سعید IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 8
    انشاالله بزودی اسرائیل جواب این جنایت را خواهدگرفت
  • بابائی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 19
    حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است ولی متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و باز هم همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    7 2
    بلد نیستی مجبور نیستی نظر بدی پشت سر هم کپی مز کنی بیسواد
  • رز IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    11 4
    مرگ بر اسرائیل کفتارصفت کردک کوش کاش کاری دیگه ای ازدست برا نابودیش بر میامد
  • سلطانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 15
    چزا یک بار برای همیشه شر اسرائیل را کم نمی کنید.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 6
    چراسامانهذهای پدافندی اس 400 روسیه وسوم خرداد ایران درسوریه فعال نمیشه!!!! چراایران باموشمذبه حیفا جواب نمیده!! اسرائیل خیلی پرروشده
  • سیستان IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    سگهای ولگرد اسرائیلی بد جوری هار شدن مگه آمریکا واکسن هاری شون رو یادش رفته بزنه این هم از تبعات آلزایمر بایدن هشتاد ساله هست