یک مقام وزارت خارجه اسرائیل گفت: اسرائیل در حال حاضر اختلافات خود را با قطر بعنوان میانجی گر در مناقشه کنار گذاشته است اما پس از پایان جنگ در غزه با این کشور «تسویه حساب» خواهد کرد.

قطر

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: جاشوا زارکا، معاون مدیر کل امور راهبردی وزارت خارجه اسرائیل، در مصاحبه ای با رادیو ارتش این رژیم گفت: «نقش قطر در همه چیز مربوط به میزبانی و مشروعیت بخشیدن به فعالیت های حماس» است. در حال حاضر ما به آنها نیاز داریم. اما وقتی این چیز تمام شد، ما با آنها تسویه حساب می کنیم.

قطر، آمریکا و مصر در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای را برای برقراری و تمدید آتش بس در غزه و تبادل اسیران انجام داده اند. این کشور کوچک حوزه خلیج فارس همچنین میزبان دفتر حماس است که می گوید یک نهاد سیاسی است و تا زمانی که بتوان از آن برای صلح استفاده کرد، این دفتر باز خواهد بود.

از سوی دیگر روز سه شنبه، رؤسای سیا و موساد با نخست وزیر قطر دیدار کردند تا درباره تمدید آتش بس میان اسرائیل و حماس گفتگو کنند.

کد خبر 811822
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    13 19
    حملات وحشیانه «اسرائیل» در غزه جنایت جنگی است. اسرائیل سکوت شورای امنیت را سرپوشی بر جنایات خود می‌داند.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    12 13
    جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل در جنگ غزه این گفته جمهوری اسلامی ایران را که رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌رحم بوده و به هیچ کدام از قوانین بین‌المللی پایبند نیست‌، بعد از سال‌ها به جهانیان ثابت کرد. امروز میلیون‌ها نفر در شهرهای مهم اروپایی و ایالت‌های مختلف آمریکا به خیابان آمده و علیه سیاست‌های اسرائیل شعار می‌دهند. ‌هاله دروغین مظلوم‌نمایی که دور تا دور اسرائیل پیچیده بودند، از بین رفته است.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    7 7
    پس از آن که موشک ‌هایپرسونیک فتاح 2 رونمایی شد، بردلی بومن از مدیران ارشد لابی صهیونیستی گفت که برنامه‌های موشکی تهران صرفاً برای نمایش نیست و نباید به سادگی از کنار آنها رد شد. او نتیجه گرفته است که اسرائیل در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی قرار دارد. مثل اینکه ضمیر مرجع خودش را پیدا کرده است.
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    12 12
    رژیم صهیونیسـتی به دور از چشم رسانه‌ها سالیان سال اسـت که به معنای واقعی کلمه در حال قصابی کردن مردم فلسطین است، اما به دلیل این که به میزانی که امروز شاهدیم، نبوده، و خود مردم درعرصه خبررسانی فعال نبوده‌اند‌، رسـانه‌ها به آن توجه نمی‌کردند. اما به واسطه حجم بالای جنایات امروز رژیم صهیونیستی مردم اکثر کشورهای جهان پای کار آمده‌اند و جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    10 8
    آدم از رفتار رزمندگان انصارالله یمن نیرو می‌گیرد. نه از کسی می‌ترسند‌، نه از کسی انتظاری دارند و نه در عمل به وظیفه الهی خود ملاحظه چیزی را می‌کنند. خلاصه در مبارزه با ظلم و ظالم خیلی راحت دست به اقدام می‌زنند. در عرصه نبرد موشکی و خصوصا دریایی هم یمن، امروز تبدیل به یک نیروی کاملا تعیین‌کننده شده و تازه این آغاز راه برای یمنی‌های مقاوم است.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    8 12
    اسرائیلی‌ها از مصاحبه اسرای آزاد شده خود و بیان حقایق به وحشت افتاده‌اند به گونه‌ای در شبکه ۱۴ عبری خانواده اسرا تهدید شده‌اند که یا دهانشان را بسته نگه می‌دارند یا رژیم دهانشان را می‌بندد. اما سنت الهی این است که به‌رغم همه فشارها حق و واقعیت آشکار شود.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    8 16
    باتوجه به بازگشت مردم غزه به خانه‌های خود پس از قریب به 50 روز آوارگی و اینکه بسیاری از منازلشان به تلی از خاک تبدیل شده است می‌طلبد که شهرداران جهان اسلام به کمک آنها بشتابند و با منازل پیش‌ساخته و... غبار از چهره خسته این عزیزان که بسیاری از آنها عزادار زن و بچه هم هستند بزدایند.
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    6 15
    طرفداران باشگاه آث میلان در اعتراض به کشتار فلسطینی‌ها به ویژه کودکان غزه توسط جنایتکاران اسرائیلی بنری را در داخل ورزشگاه نصب کرده بودند که روی آن عبارت پر معنایی نوشته شده بود.آن عبارت این بود: «آن زمانی که بچه‌ها خوابند ساکت باشید، نه زمانی که درحال مردن هستند.»در مورد این یک جمله ساعت‌ها می‌شود صحبت کرد.
  • محمد IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 1
    اول از این باتلاق خارج شید بعد حرف بزنید.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    4 13
    رژیم اشغالگر قدس همه را در این یک ماه تهدید میکنند
  • علی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    قطر خیلی لطف کرده به شما اما انشالا محور مقاومت اجازه نمی دهد کار به اونجا بکشد شما ها دور نیست دربدر شوید فروپاشی خوک صفتها ؟؟؟ خیلی نزدیک تر از ان چیزی هست گه شماها سبک معزها فکرش را میکنید هست با اون کدخدای روبه افولتان