مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

شهردار تهران در حیاط هیات دولت اعلام کرد: «متروی پرند به زودی افتتاح خواهد شد.»

زاکانی در حیات دولت

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت به خیابان پاستور رفته بود که در حاشیه این جلسه از آماده بودن مترو پرند خبر داد و گفت: «ان‌شاءالله در اولین فرصت افتتاح خواهد شد. من زمان افتتاح را می‌دانم، اما اجازه دهید مسئولان امر آن را اعلام کنند وگرنه ما همین الان در هیئت دولت بودیم و زمان آن را هم بسته‌ایم.»

او درباره افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی هم عنوان کرد: «تاکسی‌های اینترنتی یک جنبه دو وجهی دارند. یک جنبه به وزارت صمت برمی‌گردد و یک جنبه هم به شهرداری‌ها. تا این وضعیت شفاف نشود و مسئولیت‌پذیری در قبال آنها به وجود نیاید ما با این نکات مواجهیم.»

شهردار تهران ادامه داد: «یک بخشی از آن قابل قبول است و آن هم به واسطه این است که فرصتی که آن مجموعه می‌گذارد مابه‌ازای آن را از مردم می‌گیرد اما اینگونه که می‌گویید چند برابر شده است این دیگر ظلم است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.»

زاکانی در خصوص واردات اتوبوس هم گفت: «واردات اتوبوس‌هایی که قرارداد بسته بودیم در حال انجام است و آنچه که ما قرارداد بستیم قرارداد تامین مالی بود و الان داریم اتوبوس‌های آن را انتخاب می‌کنیم. هم اتوبوس، هم تاکسی، هم ون و هم موتور که بتوانیم مبتنی بر آن برای برقی‌سازی تهران یک گام بلند برداریم.»

کد خبر 809625
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • frhyjngfty IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    متروی پرند بدرد مردم پرند و رباط کریم نمیخوره چون باید دور تهران رو از شهرری طی کنه که وقت وزمان زیادی میبره ولی بهترین خط خط متروی آزادگان هستش که سریع و مستقیم مردم رو به تهران میرسونه
  • سلام علی هستم آز رباط کریم IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    خط مترو رباط کریم به درد اين منطقه نمی‌خورد فقط یک دلیلش اینه آز رباط کریم بخط مترو پرنده ی‌ساعت وقت میگیریه ه مستقیم آدم بره تهران زودتر میرسه خوب کارشناسی نشده فقط به درد آدمای بیکار میخوره نه من کارمند تا برسم سرکارم دوساعت الافی دا ه