ستاره انگلیسی تیم بایرن مونیخ در تیم ملی هم می‌درخشد و یکی از بهترین گلزنان دینای فوتبال محسوب می‌شود.

هری کین

به گزارش همشهری‌آنلاین، گلی که هری کین به مقدونیه شمالی زد، چهل‌ونهمین گل او در سال میلادی‌۲۰۲۳ بود. او حالا بهترین گلزن این سال دنیای فوتبال محسوب می‌شود و توانسته از ارلینگ هالند هم عبور کند. شاید بازی برای تیمی مثل تاتنهام، موجب شده بود هری به اندازه توانایی‌های واقعی‌اش دیده نشود اما در مونیخ، همه می‌دانند که چه ستاره بزرگی را خریده‌اند. هری با بازوبند کاپیتانی انگلیس، برای جام‌ملت‌ها نیز آماده می‌شود. آیا او بعد از سال‌ها می‌تواند یک‌جام برای سه‌شیرها به ارمغان بیاورد؟

با او شکست نمی‌خورید

در بازی انگلیس و مقدونیه شمالی، حواس خیلی‌ها به نخستین نمایش ملی ریکو لوئیس بود. بازیکن محبوب پپ گواردیولا برای اولین‌بار به تیم ملی دعوت شد و با وجود دادن یک‌پنالتی به حریف، بهترین بازیکن انگلیس در این بازی لقب گرفت. با این حال گل مساوی سه‌شیرها را هری کین زد؛ مهاجمی که وقتی در ترکیب تیم ساوت‌گیت به میدان می‌رود، شکست‌دادن این تیم بسیار سخت خواهد بود. این چهل‌ونهمین گل هری در این سال میلادی بود و او را از ارلینگ هالند عبور داد. شاید در نیمه اول سال ۲۰۲۳همه از ارلینگ و قدرت بالای گلزنی‌اش حرف می‌زدند اما حالا یک بازیکن وجود دارد که توانسته در این سال از او بیشتر گل بزند. رقابت این دو نفر البته همچنان ادامه خواهد داشت. هنوز یک‌ ماه و یک‌ هفته به پایان این سال میلادی باقی مانده و این دو نفر در ترکیب بایرن و سیتی، رقابت ویژه‌ای را تجربه خواهند کرد. بدشانسی بزرگ هالند این است که او برای یک تیم ملی قدرتمند به میدان نمی‌رود. این بازیکن در رده باشگاهی گل‌هایی بیشتر از کین به ثمر رسانده، با این حال وقتی هری و تیمش آماده سفر به جام ملت‌ها می‌شوند، ارلینگ جایی در این تورنمنت نخواهد داشت.

هری، یورو را می‌خواهد

فینال یورو در ومبلی، بهترین اتفاق ممکن برای هری کین بود تا بالاخره صاحب یک‌ جام شود اما انگلیس آن روز مقابل ایتالیا شکست خورد و زخم بزرگی بر قلب کاپیتان باقی ماند. حالا او دوباره مرد اول انگلیس در این رقابت‌ها به شمار می‌رود و قبل از آن هم ماموریت بزرگی برای قهرمانی اروپا با بایرن دارد. ماه‌های شروع سال‌۲۰۲۴ برای کین بسیار حیاتی هستند. اصلا شاید کار به جایی برسد که در پایان سال‌۲۰۲۴ او یکی از نامزدهای تصاحب توپ طلای دنیای فوتبال باشد.

کد خبر 809575
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha