«نقشه گنجی به دست آوردم و مدت ها زمان برد تا به عتیقه های گرانقیمت رسیدم.» مرد میانسال وقتی در عالم مستی داستانی خیالی برای دوستانش تعریف کرد، فکرش را نمی‌کرد که این موضوع برایش گران تمام شده و کار به گروگانگیری و سرقت کشیده برسد.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: چند روز قبل مردی از خانه اش در شمال تهران خارج شد تا به محل کارش برود اما ۴ نفر راه وی را سد کرده و با تهدید و زور وی را سوار ماشینشان کردند و ربودند. آدم ربایان، طعمه خود را به بیابان های ورامین بردند و درحالیکه دست و پا و چشمهایش بسته بود، کلید خانه او را به سرقت بردند و همانجا رهایش کردند. دقایقی بعد مرد جوان به سختی دست و پایش را باز کرد و خود را به جاده اصلی رساند و با کمک یک خودروی عبوری خودش را به خانه‌اش رساند اما گروگانگیران پیش از او وارد خانه شده و همه اموال قیمتی اش را به سرقت برده بودند.

وی راهی اداره پلیس شد و از گروگانگیران سارق شکایت کرد. او می گفت که سارقان همه اموال ارزشمند خانه اش به ارزش دو میلیارد تومان را به سرقت برده اند. این مرد گفت: علاوه بر طلا و جواهرات، تعدادی وسیله های عتیقه مانند فندک و چاقوی عتیقه و زیرخاکی داشتم که از اجدادم به من ارث رسیده بود و سارقان همه آن را به سرقت برده بودند.

با این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز و با سرنخ های به دست آمد، گروگانگیران را دستگیر کردند. آنها گفتند که از سوی مردی به نام داریوش اجیر شده اند. یکی از متهمان گفت: ظاهرا شاکی در یک جمع دوستانه، از پیدا کردن نقشه گنج و عتیقه صحبت کرده و داریوش که از آشنایان وی بود این موضوع را شنیده و از ما خواست تا به خانه شاکی دستبرد بزنیم. اما حالا متوجه شدیم شاکی در عالم مستی، داستان خیالی بازگو کرده است اما همین موضوع برایش گران تمام شده است.

تحقیقات برای دستگیری داریوش طراح این نقشه مجرمانه ادامه دارد.

کد خبر 809115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha