معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: به دلیل پیش بینی بازش ها در روز دوشنبه(۲۹ آبان)، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و مراکز آموزشی در این استان به شکل غیر حضوری برگزار می شود.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد هادی رستمیان اظهار کرد: با بررسی تصویر رادار، سیستم بارشی از امشب روی خلیج فارس تشکیل و به سمت استان در حال پیشروی است.

وی افزود: احتمال فعالیت سیستم در نواحی مرکزی و شمالی استان تا ساعاتی دیگر وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ورود موج بارشی قوی از بامداد روز دوشنبه (فردا) روی خلیج فارس و در سطح استان بوشهر است.

رستمیان ادامه داد: با تقویت موج بارشی تا پایان روز دوشنبه بارش ها با ماهیت تندری، وزش تندبادهای لحظه ای، رگبار باران، رعد و برق و ریزش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود.

وی اجتناب از سفرهای غیر ضروری، پرهیز از تردد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی و خروج شهروندان از تفرج گاه ها و سکونت گاه های واقع در حریم رودخانه و سایر اقدامات پیشگیرانه را توصیه کرد.

مدارس بهبهان هم تعطیل شد

همچنین سرپرست فرمانداری بهبهان گفت: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی، تمامی مدارس شهرستان بهبهان فردا غیر حضوری شد.

ولی الله موسوی عصر در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای مدیریت بحران شهرستان و با توجه به هشدار قرمز هواشناسی، فعالیت تمامی مدارس شهرستان بهبهان در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد انجام می‌شود.

موسوی افزود: فعالیت آموزشی در دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها طبق روال عادی برقرار خواهد بود.

اداره کل هواشناسی خوزستان با توجه به وقوع رگبار، رعد و برق و سیلاب در استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

کد خبر 808846
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha