مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت زنی جوان که شوهرش ادعا می‌کند در کوهستان به قتل رسیده آغاز شده است.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: ظهر جمعه ماموران پلیس کوهستان در ارتفاعات شمال تهران حوالی پارک جمشیدیه متوجه مرد جوانی شدند که از روی تپه‌ای به تپه دیگری می‌دوید و آرام و قرار نداشت. رفتارهای مرد جوان مشکوک به نظر می رسید و همین دلیلی شد تا ماموران سراغ وی بروند. او مدعی بود که در جست و جوی همسر گمشده‌اش است. سپس عکس جسدی که در گوشی موبایلش وجود داشت را به ماموران نشان داد و گفت ظاهرا همسرش را کشته‌اند.

وی سپس توضیح داد: من سرایدار ساختمانی در منطقه جمشیدیه هستم و به همراه همسر و پسر خردسالم در اتاقک سرایداری زندگی می‌کردیم. شب قبل دیر خوابیدم و نزدیک ظهر با گریه پسرم از خواب بیدار شدم و دیدم همسرم نیست. هر چقدر او را صدا زدم جوابی نشنیدم و با خودم فکر کردم برای خرید به بازار رفته و به زودی برمی گردد.

وی ادامه داد: دقایقی بعد پیامی در یکی از شبکه های اجتماعی به دستم رسید. وقتی پیام را باز کردم با دیدن عکس تکان دهنده همسرم وحشت کردم. فردی ناشناس، ‌عکس جسد خونین همسرم را برای من ارسال کرده بود. شوکه شدم و با گوشی ام همسرم تماس گرفتم اما گوشی او خاموش بود. عکس را دوباره نگاه کردم و دیدم همسرم روی تخته سنگی در کوه افتاده و صورتش خونین است و چشمانش با پارچه ای بسته شده بود. محلی که از جسد عکس گرفته شده بود آشنا بود ومتوجه شدم کوهستان اطراف پارک جمشیدیه است. چون همسرم هر ازگاهی برای کوهنوردی به پارک جمشیدیه می‌رفت. به همین دلیل فورا خودم را به کوهستان رساندم تا ردی از همسرم پیدا کنم که ماموران مرا بازداشت کردند.

به دنبال اظهارات عجیب این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور بررسی شماره ای که با آن عکس عجیب ارسال شده، صادر کرد تا با انجام تحقیقات بیشتر، اسرار سرنوشت زن گمشده فاش شود.

کد خبر 808405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha