جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر امروز مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، به نوشته خبرگزاری شهاب، این مدرسه وابسته به سازمان ملل (اونروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

آژانس امدادرسانی اونروا نیز در اطلاعیه‌ای گفت که به شکل روزانه مدارس و مراکز آوارگان را به اطلاع اسرائیل می‌رساند تا از حملات مصون بماند.

جنایت دیگر در غزه؛ ۲۰۰ نفر در حمله به یک مدرسه به شهادت رسیدند

رسانه‌های فلسطینی گزارش می‌دهند که منطقه جبالیا به شدت زیر بمباران هوایی ارتش اشغالگر اسرائیل قرار دارد و اشغالگران از انواع بمب‌ها از جمله بمب‌های ممنوعه فسفری در این حمله بهره می‌برند.

در پی این جنایت جنبش حماس در بیانیه‌ای گفت که کشتار مدرسه الفاخوره در ادامه صدها مورد قتل عام قلسطینی‌ها با چراغ سبز دولت آمریکا انجام شده است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در واکنش به بمباران مدرسه الفاخوره، گفت که این حمله وحشیانه اثبات می‌کند که رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان فلسطینی اعلان جنگ کرده است.

کد خبر 808391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha