مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

قلعه وحشت کیش، نخستین کلبه وحشت کشور است و برای ورود به آن می‌توانید از میان ۳سناریوی پیشنهادی یکی را انتخاب کنید

طرح

همشهری- مهدیه تقوی راد: در حالت اول که «فول» نام دارد نهایت ترس، اضطراب و هیجان را تجربه خواهید کرد. حالت دوم «متوسط» است و مناسب افرادی خواهد بود که قصد ندارند هیجان زیادی را پشت سر بگذارند. حالت آخر نیز «کم‌اکشن» نام دارد و برای افراد زیر ۱۴سال طراحی شده است.

گیر افتاده در تار

پس از ورود به مسیر ۱۰۰متری تونل وحشت کیش، دیوارهایی را می‌بینید که از تار عنکبوت پر هستند. در طول راه شما از چالش‌های مختلفی عبور خواهید کرد، اما یکی از چالش‌برانگیزترین این موارد، فرار از شخصی است که اره برقی به‌دست دارد. توجه کنید اگر مسیر را اشتباه بروید، امکان فرار شما نیز سخت‌تر خواهد شد. این قلعه در یک محیط با پیچ‌وخم‌های زیاد و طول ۱۰۰متر ایجاد شده که بخش عمده‌ای از ترس در این قلعه به‌دلیل آویزان شدن تارهای عنکبوت است که با افتادن عنکبوت‌ها ترس در صورت همه افراد مشاهده می‌شود.

وحشت در تاریکی مطلق

از همان ابتدا یک مکان ترسناک را مشاهده می‌کنید که تاریکی موجود در این محیط، شما را هیجان‌زده می‌کند. پس از عبور از دالان‌های مختلف که پیش رو دارید، ناگهان با صحنه‌های ترسناکی روبه‌رو می‌شوید که مجبور به فرار و فریاد زدن می‌گردید. هنگام فرار مرتب با راه‌های اشتباه مواجه می‌شوید و باید مجدد خودتان را به محیط ترس برسانید. در قلعه وحشت کیش از سناریوی فیلم‌های ترسناک مانند خون‌آشام استفاده شده که با کمک نورپردازی‌های مدرن و ایجاد صداهای ترسناک، ترکیبی از فضای وحشتناک و تاریک برای ایجاد ترس بیشتر استفاده کرده‌اند. در مسیر قلعه وحشت کیش عکاسانی وجود دارند که از شما تصویر برمی‌دارند. پس از پایان ماجراجویی در صورت تمایل، با پرداخت مبلغی این عکس‌ها برای شما چاپ خواهند شد.

* نام مقصد: قلعه وحشت کیش

* نشانی: جزیره کیش، بلوار داریوش، پشت محوطه هتل ارم

* ژانر: ترس، دلهره، هیجان

* روزهای فعالیت: هر روز

* ساعت بازدید: از ۱۸ تا ۲ بامداد

* سطح سختی: ۵ از ۵

* مناسب رده سنی: بالای ۵ سال

* محدودیت‌ها: افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، تنفسی یا مشکلات حرکتی، بانوان باردار و اطفال کمتر از ۵سال اجازه ورود به این مجموعه را ندارند.

* پارکینگ: دارد

کد خبر 807267
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha