شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که بادیدن فیلم‌ ترسناک جرأت نکرده باشید چند ساعتی هم شده در خانه تنها بمانید یا شب تا صبح از ترس زنده شدن لحظات فیلم خواب به چشمانتان نیامده باشد، اما تجربه برخی از این ترس‌ها و هیجانات در زندگی واقعی هم می‌تواند لحظات دلهره‌آور اما مفرحی را برایتان به ارمغان بیاورد

وحشت

همشهری- مهدیه تقوی راد: سافاری‌های وحشت از مکان‌هایی هستند که می‌توانند شما را با موقعیت برخی از سکانس‌های فیلم‌های وحشت روبه‌رو کنند و همان حس ترس و وحشتی را که با دیدن فیلم‌های ترسناک دارید برایتان تداعی‌کنند.

سافاری پارک وحشت دریاچه خلیج‌فارس

* نشانی: بزرگراه شهید خرازی، خروجی دریاچه

* ژانر: ترسناک و دلهره‌آور

* روزهای فعالیت: هر روز

* ساعت بازدید: از ۱۰ تا ۲۲

* سطح سختی (ترس) : ۵ از ۵

* مناسب رده سنی: بالای ۱۶سال

* محدودیت‌ها: حضور بیماران قلبی، بانوان باردار و کودکان ممنوع است.

* پارکینگ: دارد

* معرفی: روی دیوارها رد دستان خونین وحشت‌آفرین است. درحالی‌که از همه جا زمزمه‌های ترسناک به گوش می‌رسد، زامبی‌ها به‌ سوی شما حمله می‌کنند و یکباره ترس، همه وجودتان را فرا می‌گیرد و باید پا به فرار بگذارید. در سافاری وحشت می‌توانید لحظات پر از هیجانی را تجربه کنید. جلوه‌های ویژه بصری و صوتی، نورپردازی‌های حرفه‌ای، مسیرهای سخت و پیچ در پیچ و تونل‌های وحشت باعث می‌شوند ترس و هیجان را همزمان تجربه کنید. در این مسیر ارواح و مردگان از شما با انواع و اقسام ژانر وحشت پذیرایی می‌کنند. اگر دل شیر و ادعای شجاع بودن و نترس بودن دارید، اینجا می‌توانید دقایق پرهیجانی را سپری کنید.

سافاری وحشت توچال

* نشانی: بزرگراه شهید چمران، انتهای خیابان ولنجک، مجموعه تفریحی ورزشی توچال

* ژانر: هیجانی، دلهره‌آور

* روزهای فعالیت: هر روز

* ساعت بازدید: از ۱۰ تا ۲۱

* سطح سختی (ترس) : ۵ از ۵

* مناسب رده سنی: ۱۴سال به بالا

* محدودیت‌ها: بیماران قلبی، بانوان باردار و کودکان زیر ۱۶سال

* پارکینگ: دارد

* معرفی: با ورود به تاریکی مطلق در سافاری وحشت توچال و تلاش برای پیدا کردن پایان راه درحالی‌که در مسیر، انسان‌هایی با صورت‌های وحشتناک به شما نزدیک می‌شوند حسابی وحشت‌زده می‌شوید. اگر مواظب نباشید ممکن است در دام عنکبوت‌های سیاه یا مرد قاتلی که از دندان‌هایش خون می‌چکد، همزمان هیجان، ‌ترس و دلهره را تجربه ‌کنید. از سوی دیگر اسکلتی با پوشش مشکی و صورت دریده و خونی را می‌بینید که مات و مبهوت به شما می‌نگرد و در این حال باید پا به فرار بگذارید. در بخش‌هایی از سافاری، افراد باید بدوند و اگر از سلامت کافی برخوردار نباشند ممکن است دچار حادثه شوند.

رفتن به این مکان ها دل شیر می خواهد | جاذبه های خوف انگیز

سافاری وحشت نهج‌البلاغه

* نشانی: بین بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شهید همت غرب، بزرگراه یادگار امام(ره)

* ژانر: دلهره و هیجان

* روزهای فعالیت: هر روز

* ساعت بازدید: از ۱۰تا ۲۰

* سطح سختی (ترس) : ۴ از ۵

* مناسب رده سنی: بالای ۱۳سال

* محدودیت‌ها: بیماران قلبی و عروقی، بانوان باردار و کودکان زیر ۱۳سال نمی‌توانند وارد این مجموعه شوند.

* پارکینگ: دارد

* معرفی: وجود المان‌های وحشتناک، نورپردازی‌های خاص، جلوه‌های ترسناک بصری و صوتی و تونل‌های وحشتناک پیچ در پیچ سافاری چند دقیقه پر از هیجان را به شما تزریق می‌کند. برای اینکه لذت بیشتری از سافاری گردی ببرید بهتر است، گروهی در این مسیر قدم بگذارید، اما اگر در اواسط راه احساس کردید تحمل این همه هیجان را ندارید و ترجیح می‌دهید زودتر از مسیر خارج شوید کافی است دست‌هایتان را بالا بیاورید تا کارکنان مجموعه شما را از تونل خارج کنند. البته آنهایی که مسیر را تا انتها ادامه دهند بی‌تردید آن دم هم غافلگیر می‌شوند.

رفتن به این مکان ها دل شیر می خواهد | جاذبه های خوف انگیز

تونل وحشت پارک ارم

* نشانی: کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از پل شهید باکری

* ژانر: هیجان، دلهره

* روزهای فعالیت: هر روز

* ساعت بازدید: از ۱۰ تا ۲۲

* سطح سختی(ترس) : ۳ از ۵

* مناسب رده سنی: بالای ۱۳سال

* محدودیت‌ها: بانوان باردار، بیماران قلبی و عروقی و ‌افراد کمتر از ۱۳سال نمی‌توانند از این قسمت استفاده کنند.

* پارکینگ: دارد

* معرفی: تونل وحشت از نخستین روزهای تاسیس شهر بازی بوده و همیشه هم طرفداران زیادی داشته است. در تونل وحشت پارک ارم، همه جا تاریک است و مدام غافلگیر می‌شوید. حریم وحشت در قلعه سحرآمیز هم جای خوبی برای ترسیدن است. یک فیلم کوتاه نمایش داده می‌شود که بعد از تماشای آن باید وارد دالان‌های تو در توی سافاری شوید. سافاری پارک ارم همان امکانات متنوع تونل وحشت را دارد و اگر از ترسیدن لذت می‌برید و علاقه دارید آدرنالین خونتان را بالا ببرید، بهتر است به این بخش ترسناک پارک ارم بروید و با دوستان یا خانواده‌تان لحظات پرهیجانی را سپری کنید.

کد خبر 807259
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha