یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
۰ نفر

سپاهان که استقلال را با گل رضا اسدی برده بود پرسپولیس را هم با گل زیبای همین بازیکن شکست داد تا لیگ بیست‌وسوم دیگر تیم شکست‌ناپذیر نداشته باشد

پرسپولیس سپاهان

همشهری آنلاین- بازی بزرگ هفته دهم با برتری سپاهان تمام شد تا بحران نتیجه‌گیری در پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد. پرسپولیس با ترکیب بیرانوند، گولسیانی، کنعانی‌زادگان، نعمتی، اسماعیلی‌فر، سرلک، رفیعی، صادقی، ترابی، عمری و زاهدی بازی را آغاز کرد.

نکته مهم در ترکیب این تیم بازگشت شهاب زاهدی به جمع ۱۱نفر اصلی و خروج نبیل باهویی از لیست بود. سپاهان هم نیازمند، زکی‌پور، دانشگر، محمدی، رضائیان، کریمی، قربانی، حسین‌نژاد، احمدزاده، پهلوان و اسدی را به زمین فرستاد تا بعد از یک مساوی و یک باخت در لیگ برتر به بدشانسی‌هایش در این رقابت‌ها خاتمه بدهد. در نیمه اول دو تیم موقعیت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند و فقط یک ضربه از شهاب زاهدی و یکی دو ضربه از رامین رضاییان خطرهای نصفه‌ونیمه‌ای روی دو دروازه ایجاد کرد. در ابتدای نیمه دوم مورایس با به زمین فرستادن شهریار مغانلو به جای احسان پهلوان چهره تیمش را تهاجمی‌تر کرد. حملات سپاهان در این نیمه شدت گرفت و میلاد زکی‌پور می‌توانست زننده گل اول بازی باشد که شوت محکم او را بیرانوند به زیبایی مهار کرد. کاپیتان پرسپولیس در ادامه توانست ضربه مغانلو را هم در شرایط تک‌به‌تک مهار کند تا ستاره بازی در این دقایق باشد. اما او بالاخره در دقیقه۷۰ روی یک ضربه ایستگاهی تسلیم شد. شوت رضا اسدی از فاصله‌ای نسبتا دور، قابل مهار به نظر می‌رسید اما بیرانوند به خیال اینکه توپ در چارچوب دروازه نیست هیچ واکنشی نشان نداد. این گل زیبا، زردپوشان را به آنچه می‌خواستند رساند و در عوض پرسپولیسی‌ها را وادار به حمله کرد. اما سرخپوشان با تیم نصفه‌ونیمه‌ای که تعداد زیادی از نفراتش را از دست داده، توان گل زدن به حریف را نداشتند. روی نیمکت پرسپولیس هم به جز عالیشاه هیچ مهره تهاجمی دیگری برای ورود به زمین حضور نداشت. اتفاق کنایه‌آمیز این بود که در دقایق پایانی آل‌کثیر روی نیمکت سپاهان نشسته بود و گولسیانی در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کرد! شهاب زاهدی هم در آخرین ثانیه‌ها با یک هند عمد دومین کارت زرد خودش را گرفت تا بداقبالی‌های تیمش را تکمیل کند. نهایتا حملات دقایق پایانی هم بی‌ثمر ماند و سپاهان با همان یک گل پیروز شد. با این نتیجه، تنها تیم بدون باخت این فصل هم شکست خورد تا رقابت ۳مدعی در صدر جدول به مرور داغ‌تر شود.

کد خبر 806791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha