تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت موعود بنیادی‌فر رو در روی هم قرار گرفتند و سپاهان از سد پرسپولیس گذشت.

فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمد جواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان ترکیب تیم سپاهان را در این بازی تشکیل می‌دادند.

یحیی گل محمدی هم پرسپولیس را با ترکیب، علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی و محمد عمری وارد زمین کرد.

 روزهای سیاه رحمتی در نساجی؛ این بار با باخت به ذوب آهن

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و پس از آن سپاهانی‌ها در دقیقه ۸ و در حالی که رضا اسدی نقش بر زمین شده بود، توپ به رامین رضائیان رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که پس از برخورد به علی نعمتی راهی کرنر شد که سودی برای زرد پوشان نداشت. بازی برای دقایقی در میانه‌های زمین دنبال شد و بازیکنان دو تیم با پاسکاری های کوتاه سعی به نزدیک شدن به دروازه یکدیگر داشتند. در دقیقه ۲۰ پس از برخورد توپ به مدافع سپاهان به شهاب زاهدی رسید اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد که با واکنش اعضای کادرفنی پرسپولیس همراه شد.

حملات پرسپولیس ادامه دار بود و در دقیقه ۲۲، روی پاس زیبای سروش رفیعی توپ به شهاب زاهدی رسید اما ضربه والی او قدرت کافی را نداشت و پیام نیازمند به خوبی آن را مهار کرد. دقیقه ۳۲ بازیکنان سپاهان حمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند که میلاد زکی پور توپ را روی دروازه سانتر کرد و ضربه سر رامین رضائیان با اختلاف زیاد از کنار دروازه پرسپولیس با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

حملات بازیکنان سپاهان ادامه دار بود و در دقیقه ۳۹ گولسیانی با تکل خود توپ را دور کرد و در ادامه توپ به محمد قربانی رسید که شوت این بازیکن را علیرضا بیرانوند به راحتی مهار کرد. در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

گل فوق‌العاده سپاهان توسط اسدی در دقیقه ۷۰ به پرسپولیس باعث برد این تیم شد . بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

کد خبر 806762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    2 0
    بعد رادوشویچ پرسپولیس دروازه بانی دوم قوی نگرفت