به دنبال مرگ مرموز مرد تنها، زنی جوان که برای نگهداری از او استخدام شده بود دستگیر شد.

متهم دختر زن بازداشت

همشهری آنلاین؛ سرنخ: شامگاه پنج شنبه گذشته به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی ۷۵ ساله در خانه اش جان باخته است. مرگ وی مشکوک بود و تیم جنایی پس از دریافت این گزارش بلافاصله در محل حادثه که یکی از مناطق پایتخت بود حضور یافت. بررسی ها حکایت از این داشت که مرد جان باخته دو سالی می شد که تنها زندگی می کرده است. وی به دلیل مشکلات خانوادگی از همسرش جدا شده بود و فرزندانش به تازگی زنی جوان را به عنوان پرستار خانگی استخدام کرده بودند تا کارهای پدرش را انجام دهد. زن جوان هفته ای

یکبار با خانه مرد تنها می رفت و کارهای خانه اش را انجام می داد. روز حادثه هم به خانه مرد تنها رفته که وقتی حال وی بد شده بود با اورژانس تماس گرفت. وقتی اورژانس به محل اعزام شد مرگ وی را تایید کرد که در این شرایط خانواده مرد جان باخته از پرستار جوان که به تازگی استخدام شده بود شکایت کردند و او را در مرگ پدرشان مقصر دانستند.

فرزندان متوفی می گفتند که پدرشان هیچ بیماری خاصی نداشته است. در این شرایط بود که بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد. این زن دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات خودش را بیگناه دانست.

وی گفت: من نقشی در مرگ مرد تنها ندارم و فکر می کنم او دچار سکته قلبی شده است.

این زن ادامه داد: روز حادثه به خانه مرد تنها رفته بودم تا کارهایش را انجام بدهم. او با دوستانش برای هواخوری به پارک رفته بودند. بعد از اینکه برگشت مستقیم به حمام رفت تا دوش بگیرد. کاملا سرحال بود و مشکلی نداشت. من هم سرگرم انجام کارهای خانه بودم که بعد متوجه شدم از حمام خارج شده است. اما دقایقی بعد صدایی شنیدم و وقتی برگشتم دیدم او بی حال شده و روی زمین افتاده است.

می گفت اصلا حالش خوب نیست و من با اورژانس تماس گرفتم. وقتی اورژانس رسید، او دیگر علائم حیاتی نداشت. هرچند عملیات احیا انجام شد اما مرد سالخورده به زندگی برنگشت و جانش را از دست داد.

جسد این مرد سالخورده به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت اصلی مرگ مشخص و اسرار این پرونده رازگشایی شود.

کد خبر 806366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha