مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
۰ نفر

برای دوستداران فیلم و سریال، تعطیلات آخر هفته بهترین فرصت است که با فراغ بال پای برنامه‌های مورد علاقه‌شان بنشینند و خستگی یک هفته کار و تلاش را از تن به در کنند. جدول پخش برنامه‌های تلویزیون و شبکه نمایش خانگی هم پر از برنامه‌های مختلف در ژانرهای متنوع است که باب طبع هر سلیقه‌ای می‌تواند باشد.

ستون آخر هفته

همشهری آنلاین: بخشی از برنامه‌هایی که قرار است این آخر هفته از تلویزیون و شبکه نمایش خانگی تماشا کنید را مرور کرده‌ایم.

مدار صفر درجه

ژانر: درام/ تاریخی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: حسن بشکوفه و عبدالله شهبازی

بستر پخش: شبکه ۲ سیما

معرفی: تصویری از یک داستان عاشقانه تاریخی در اوایل جنگ جهانی دوم است. «حبیب پارسا» برای تحصیل به فرانسه می‌رود. در دانشگاه پاریس با دختر یهودی به نام «سارا استروک» آشنا می‌شود اما با حمله نیروهای آلمانی و تصرف پاریس، مشکلات زیادی سرنوشت این دو دانشجو را تغییر می‌دهد.

چیدمانه

ژانر: کمدی/ سرگرمی

کارگردان: ایرج طایفه

تهیه‌کننده: سیدجواد هاشمی

مجری: لیلا اوتادی، مریم مومن، مجتبی شفیعی

بستر پخش: نماوا، فیلم نت

معرفی: مسابقه چیدمان و دکوراسیون ایرانی است که با حضور جمعی از سلبریتی‌ها و هنرمندان برگزار می‌شود. در هر قسمت با قرعه‌کشی ۲ فرد برای مسابقه انتخاب می‌شوند. آنها باید مرحله به مرحله چالش‌هایی را اجرا کنند که موفقیت در چالش‌ها برای‌شان امتیاز می‌آورد. سپس فضایی برای آنها فراهم می‌شود که با توجه به امتیازات در حد توان خود از قسمت بازار مسابقه خرید کنند و کار دکوراسیون فضا را انجام دهند.

شبکه مخفی زنان

ژانر: کمدی/ تاریخی

کارگردان: افشین هاشمی

تهیه‌کننده: محمدحسن شانه‌ساززاده، جواد نوروزبیگی

بستر پخش: نماوا

معرفی: داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می‌کند. قصه نیز سال ۱۳۱۰ هجری شمسی را روایت می‌کند، زمانی که از مردم دعوت می‌شود تا برای اعضای خانواده‌شان سجل یا همان شناسنامه بگیرند.

آخر هفته چی ببینیم؟

یوسف پیامبر

ژانر: تاریخی

تهیه‌کننده و کارگردان: فرج‌الله سلحشور

بستر پخش: شبکه‌ای فیلم

معرفی: سریال بر پایه داستان زندگی حضرت یوسف مطابق با روایت قرآن است. در شرح داستان آمده زمانی که یعقوب، مردمان بنی‌اسرائیل را به سوی معبود یگانه عالم فرا خوانده و از پرستش خدایان سرد و سنگی انذار می‌دهد؛ خداوند، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف را به وی عطا می‌کند که در حسن و جمال، بی‌نظیر است. یوسف در کودکی رؤیای عجیبی می‌بیند؛ رؤیایی که در آن خورشید، ‌ ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب که این رؤیای عظیم را می‌شنود؛ به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند.

آخر هفته چی ببینیم؟

کد خبر 805610
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha