ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، به تازگی در بازدید از کارخانه گیگا برلین تسلا، از برنامه‌های خود برای تولید یک خودروی برقی ۲۵ هزار یورویی رونمایی کرد.

تسلا

به گزارش همشهری آنلاین از آرناای‌وی، این خودرو که در کلاس خود ارزان‌قیمت محسوب می‌شود، نشان‌دهنده یک حرکت استراتژیک برای گسترش جایگاه مصرف‌کننده با ارائه قیمتی در دسترس‌تر است.

این کار به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم تسلا برای تثبیت حضور خود در بازار رقابتی خودروهای برقی، به ویژه در اروپا انجام می‌شود.

گیگا برلین به یک مرکز محوری برای عملیات بخش اروپایی تسلا تبدیل شده است و بازدید ماسک، اهمیت این مرکز را در استراتژی جهانی این شرکت برجسته کرد.

رونمایی از برنامه‌های خودروی برقی ارزان قیمت تسلا | با ۲۵ هزار یورو صاحب این خودرو شوید

ماسک در میان هیاهوی ماشین‌آلات و فعالیت مجدانه کارکنان تسلا، دیدگاه خود را برای پیشرفت‌های زیبایی‌شناختی کارخانه، از جمله یک بازسازی هنری برای گستره‌های بتنی تأسیسات مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی این خودروی برقی ۲۵ هزار یورویی با هدف بلندمدت تسلا به منظور ارائه جایگزینی مقرون‌به‌صرفه برای مدل‌های رده‌بالا مطابقت دارد.

این مدل جدید چندین سال است که موضوع گمانه زنی‌ها بوده و شایعاتی درباره توسعه آن در چین و مکزیک منتشر شده است. با این حال، آخرین بیانیه ماسک، برلین را به عنوان یک سایت تولید تأیید می‌کند که نشان دهنده اهمیت بازار اروپا برای تسلا است.

در حالی که تسلا به تدریج قیمت ناوگان خود را کاهش داده است، این شرکت با خط تولید فعلی خود، از جمله مدل ۳، هنوز به طور کامل به عدد ۲۵ هزار یورو دست نیافته است. این یک محصول ملموس در آینده‌ای نزدیک است و کارشناسان اولین حضور بالقوه آن را برای سال ۲۰۲۴ پیش بینی می‌کنند.

رونمایی از برنامه‌های خودروی برقی ارزان قیمت تسلا | با ۲۵ هزار یورو صاحب این خودرو شوید
کارخانه گیگا برلین تسلا

عناصری به کار گرفته شده در طراحی این خودرو که الهام گرفته از سایبرتراک آینده نگر است و احتمالا به زیبایی شناسی پیشرفته ای اشاره می‌کند که عملکرد آن را به خطر نمی‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

حقایق جالب توجه، شامل تعهد تسلا به پایداری و مشارکت اجتماعی است که نمونه آن تصمیم برای ادغام هنر محلی در زیرساخت‌های گیگا برلین است. به طوری که این مرکز صنعتی را به یک نقطه عطف نوآوری و فرهنگ تبدیل می‌کند.

رونمایی از برنامه‌های خودروی برقی ارزان قیمت تسلا | با ۲۵ هزار یورو صاحب این خودرو شوید

این پروژه ۲۵هزار یورویی تسلا در گیگا برلین نشانه روشنی از تعهد این شرکت به گسترش دسترسی به خودروهای الکتریکی است. بنابراین تسلا با ورود به بخش مقرون‌به‌صرفه‌تر بازار، آماده است سهم خود را در بازار خودروهای برقی افزایش دهد.

کد خبر 804786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha