اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس و نماینده این جنبش در بیروت گفت که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس چند روز پیش به تهران سفر کرد و با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار اسماعیل هنیه و هیئت همراه با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، وی اظهار داشت: ما مفتخریم که برادرانمان در محور مقاومت در کنار ملت، مقاومت ما و جنبش‌های مردمی ملت ما ایستاده‌اند.

حمدان افزود: ما به حمایت‌های مقاومت اسلامی در لبنان افتخار می‌کنیم و به برادران مقاومت اسلامی در عراق و یمن درود می‌فرستیم.

کد خبر 804442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • سعید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    16 23
    زنده بادمقاومت
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      12 17
      فان حزب الله هم الغالبون/ سلام خدا بر مجاهدان راه حق در محور مقاومت اسلامی در هر مکان و هر جبهه ای که هستند.
  • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 14
    برادرهنیه مجاهدفی سبیل الله ،این بزرگ ترین مدال برگردن شماست،آینده ازآن نوربزرگ عالم گیر اسلام است.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    2 1
    کافیست کشورهای اسلامی فقط متحد و یک زبان بگویند اگر تا 48 ساعت آینده غرب و آمریکا توانست جنایات اسرائیل به فسلطنیان را متوقف کند و مرز رفح بطور کامل بازگشایی شود که هیچ وگرنه کشورهای اسلامی از صادرات نفت و گاز به کشورهای اروپایی و خود آمریکا تا اجرای کامل این خواسته به حق امت اسلامی جلوگیری می کنند مطمئن باشید که غربی ها 3 روزه به غلط کردن می افتند و خودشان این سگ هار وحشی را با قلاده ای محکم محار خواهند نمود. با اینکار کشورهای اسلامی با کمترین هزینه نه تیر شلیک نمودند و نه در جنگی مشارکت نمودند ولی به سرعت به این نسل کشی مسلمانان پایان داده اند ضمن انکه خسارت عدم فروش نفت را از محل گران شدن نفت جبران خواهند نمود و همچنین با این اتحاد در تمامی معادلات جهانی صاحب اقتدار و قدرت خواهند شد و به علت حمایت از مردم مظلوم غزه محبوب امتهای خود و سایر ملتهای جهان خواهند شد. پس چرا تعلل می کنید ؟؟؟