شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

گروه شهری: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در چند سال اخیر، مدیریت شهرداری تهران در مجموعه مدیریت شهری تحولات مناسب و خوبی را پایه‌گذاری کرده است

که با ادامه فعالیت دکتر قالیباف در سمت شهردار تهران این تحولات ادامه خواهد یافت

مرتضی طلایی در مراسم ویژه‌ای که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کارگر و قدر شناسی از کارگران سازمان آتش ‌نشانی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: احساس من این است که سازمان آتش‌نشانی تهران در مقایسه با گذشته، تحولات بسیار چشمگیری داشته است و این رویکرد همچنان در این سازمان دیده می‌شود.

وی اظهار داشت: تلاش شما آتش‌نشانان برای افزایش ضریب ایمنی جامعه است چرا که ایمنی، بخشی از امنیت است و باید در خانه‌های مردم حضور پیدا کند، این کار احساس امنیت و ایمنی را در جامعه تقویت می‌کند به‌گونه‌ای که هر شهروند خود را آتش‌نشان و پلیس بداند.

وی همزمانی روز کارگر و روز معلم را تبریک گفت و ادامه داد: پیشرفت‌های کشورمان در بعد مادی و معنوی در گروی تلاش این دو قشر است.

طلایی خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی ما و نگاه دین ما (اسلام) به موضوع کار و کارگر ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در دیگر ادیان و مکاتب کمتر دیده می‌شود. کار در اصل و ذات خودش یک ویژگی دارد که آن هم الهی بودن آن است. وی یادآور شد: کارگران و معلمان دو بالی هستند که کشور را به پیشرفت و عدالت می‌رسانند و برای این مهم باید به این دو قشر توجه ویژه‌ای مبذول شود.

بر پایه این گزارش، در این مراسم که برای قدرشناسی از تلاش‌های کارگران سازمان آتش‌نشانی برگزار شد، حاجی‌بیگی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با ادای احترام به شهیدان سازمان آتش‌نشانی از تلاش کارگران این سازمان قدرشناسی کرد.

حاجی‌بیگی با اشاره به دشواری فعالیت کارگران سازمان آتش‌نشانی و اینکه در اجرای هر ماموریتی با خطرات و حوادث احتمالی روبه‌رو هستند، تاکید کرد: کارگران سازمان آتش‌نشانی با وجود این همواره تلاش دارند که ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

مدیرعامل آتش‌نشانی به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده برای به نتیجه رسیدن خواست‌های قانونی و بحق کارگران اشاره کرد و افزود: همه ما تلاش می‌کنیم تا شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که کارگران ما با انگیزه و آرامش بیشتری ماموریت‌های خود را انجام دهند.

کد خبر 80409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز