مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

تنوع و تعداد سریال‌ها و برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای که آخر هفته‌ها از تلویزیون و شبکه خانگی پخش می‌شوند به قدری بالاست که دست مخاطبان با هر سلیقه‌ای برای تماشای برنامه دلخواهشان باز است. با هم نگاهی به برخی از برنامه‌های در حال پخش بیندازیم.

برنامه

همشهری، با هم نگاهی به برخی از برنامه‌های در حال پخش بیندازیم.

سریال انقلاب دوم

ژانر: درام - تاریخی

تهیه‌کننده: محمد خزاعی

کارگردان: جواد شمقدری

بازیگران: احمد نجفی، رحیم نوروزی، حمید گودرزی، مازیار لرستانی و...

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: به تسخیر لانه جاسوسی و اتفاقات بعد از آن می‌پردازد. مقطعی از انقلاب را نشان می‌دهد که نسل امروز به‌دنبال رمزگشایی از آن است. موضوع داستان درباره مهناز و مهدی، ۲ جوانی است که از خاستگاه‌های اعتقادی و اجتماعی متفاوتی برخوردارند. آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ناگزیر به سفرهایی به سراسر کشور می‌شوند که در آن رازی برایشان آشکار می‌شود.

سرزمین مادری

ژانر: درام تاریخی

تهیه‌کننده: محمد مسعود

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: شهاب حسینی، جواد عزتی، بابک حمیدیان، الهام حمیدی، امیر آقایی و...

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی: مجموعه‌ای تاریخی است که به شکلی متفاوت به وقایع سیاسی ایران از دهه ۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و درباره پسربچه‌ای به‌نام «رهی» است. او بعد از بمباران دهکده‌ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده شده و پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می‌سپارند. در این خانواده است که او رفته‌رفته به هویت خود پی می‌برد و همین امر باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که اعتقاد مذهبی دارند، سپرده شود.

آخر هفته چی ببینیم؟

۲ شات

ژانر: تاک شو / خانوادگی

کارگردان و مجری: علی میرمیرانی

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: برنامه گپ و گفتمان و حرف‌های نگفته و درددل‌های مهمانان اعم از بازیگران و افراد مشهور و هنرمندان است؛ حرف‌هایی که شاید تکراری باشند یا اینکه آنها را نشنیده باشیم. بررسی مشکلات آنها در نقش‌ها یا زندگی شخصی و خصوصی آنها را برای بیننده رقم می‌زند و قطعا برای تماشاگر جذاب و شنیدنی خواهد بود.

عقرب عاشق

ژانر: درام تخیلی

تهیه‌کننده:‌ رضا محقق

کارگردان: حسین سهیلی‌زاده

بازیگران: محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی و...

بستر پخش:‌ نماوا

معرفی: یک سفینه فضایی در ناکجاآباد روی زمین می‌نشیند و مردی با یک گریم عجیب و غریب از این سفینه پیاده می‌شود. داستان فیلم اقتباسی از «رمان عقرب و پروانه» و لوکیشن آن در تهران است. بهداد، پسری جوان است که می‌میرد. دوستان و خانواده بهداد، او را در سردخانه می‌گذارند. در این حال دیگر همه‌چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود، اما در ادامه فیلم بهداد بعد از مدتی سرحال و سرزنده در خیابان‌های تهران به‌دنبال خون می‌گردد.

کد خبر 803164
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha