مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

جسد مرد جنایکار که مردم را در یک سالن بولینگ و رستوران در ایالت مین در لیسبون به رگبار بسته بود، بعد از دو روز در نزدیکی محل جنایت پیدا شد. در این تیراندازی ۱۸ نفر کشته و ۱۳ نفر زخمی شدند.

قاتل شرور

همشهری‌آنلاین _ گروه سرنخ: به گزارش همشهری به نقل از میرر، چهارشنبه گذشته رابرت کارت ۴۰ ساله، بعد از چند روز بی‌خبری از نامزدش مطمئن شد که نامزدش او را ترک کرده است. این مسئله حال روحی او را به شدت دگرگون کرد. بنابراین تصمیم گرفت تا او را پیدا کند و دلیل این رفتارش را از او بپرسد.

رابرت که از این اقدام نامزدش به شدت خشمگین شده بود، تصمیم گرفت به پاتوق‌هایی که نامزدش به آنجا می‌رفت سر بزند. بنابراین ابتدا به سالن بولینگ رفت تا اثری از او بیابد، اما در وقتی پرس‌وجوها به نتیجه‌ای نرسید، با اسحله‌ای که به همراه داشت، شروع به تیراندازی کرد و آنجا را ترک کرد. از آنجا راهی رستورانی شد که اغلب با نامزدش به آنجا می‌رفت، وقتی آنجا نیز نامزدش را نیافت، به روی مردمی که درآنجا بودند اسلحه کشید و آن مکان را به رگبار بست. او بعد از تیراندازی از صحنه جنایت گریخت.

سرباز ارتش مردم را در رستوران به رگبار بست + جزئیات


به دنبال این تیراندازی مرگبار پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در تحقیقات پلیسی رابرت از سوی خدمه رستوران شناسایی و مشخص شد که قاتل یک سرباز ارتش است که به همراه نامزدش بارها به این رستوران آمده است. اقدامات پلیسی برای دستگیری رابرت را آغاز کرد.

پلیس به دنبال رابرت سراغ کارا لمب همسر سابق و پسر ۱۸ ساله‌اش رفت، همسایه‌ها گفتند که مادر و پسر خانه را ترک کرده‌اند. آنها در سال ۲۰۰۷ از هم جدا شده بودند. گفته می‌شود خانم لمب و پسرش مخفی شده‌اند اما هنوز دلیل این اقدام از سوی پلیس مشخص نشده است و همچنان به دنبال این مادر و پسر می‌گردد. پلیس در بازرسی از خانه رابرت، کلکسیونی از اسحله‌های جنگی یافت.
۲ روز پس از تلاش شبانه روزی پلیس برای یافتن این جنایکار شرور، پلیس او را در یک مرکز بازیافت درنزدیکی شهر مین در حالی یافت که به نظر می‌رسید بر اثر جراحت شدید زخم ناشی از شلیک به خود، جان داده است.
پلیس شهر مین اعلام کرد که تحقیقات درباره ابعاد مختلف این پرونده و پیدا کردن همسر و فرزندش همچنان ادامه دارد.  
 

کد خبر 802532
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • araz IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    چه جزئیات دقیقی مو به مو عین فیلمنامه,,,طرف مرده پیدا شده شما از کجا فهمیدی تو سرش چی گذشته آخه!?