اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نوشت: اطلاعاتی مبنی بر موفقیت مواجهه گردان‌های القاسم با یورش زمینی رژیم صهیونیستی در همه محورها به ما رسیده است. امری که علی‌رغم همزمانی بمباران هوایی، زمینی و دریایی با یورش زمینی صورت پذیرفته است.

اسماعیل هنیه رهبر حماس

به گزارش همشهری آنلاین، هنیه در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اطلاعاتی مبنی بر موفقیت مواجهه گردان‌های القسام با یورش زمینی رژیم صهیونیستی در همه محورها به ما رسیده است. امری که با وجود همزمانی بمباران هوایی، زمینی و دریایی با یورش زمینی صورت پذیرفته است.

وی افزود: این اراده خداوند است و ما به قدرت لایزال " الله" اعتماد کامل داریم، چرا که وی از همه قوی‌تر و بزرگ‌تر است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب از مقابله با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر داد.

این گردان اعلام کرد که این گروه در منطقه "شرق البریج" نیز به مقابله با یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی برخاسته است.

تا این لحظه اشغالگران نتوانسته‌اند وارد نوار غزه شوند و مبارزان مقاومت ضربات سختی به آن‌ها وارد و صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

در همین رابطه، دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

تظاهرات مختلف در شهرهای مختلف شهرهای کرانه باختری و کشورهای عربی و اسلامی شامل لبنان، اردن، تونس، مغرب، بغداد و شهرهای استانبول و دیاربکر ترکیه در جریان است و معترضان حمایت خود را از نیروهای مقاومت و محکومیت حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

 اسماعیل هنیه: شکست امشب صهیونیست‌ها یک معجزه الهی است‌

کد خبر 801841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مهرداد IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 0
    هنیه این پیام رو از کجا فرستاده ، ترکیه یا قطر
  • سلام US ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    2 0
    ایشان چرا تشریف نمی برند فلسطین