رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معرفی شعرای شهر به مردم اقدام خوبی است اما بهتر این بود که اشخاصی که از شهرداری حقوق می گیرند، در این تبلیغات نباشند اگر چه شعرای خوبی باشند.

نرجس سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به «عملیات طوفان الاقصی» به عنوان واکنشی شکننده در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: این عملیات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی ماندنی نیست و رو به زوال است.

وی با بیان اینکه امروز روز اتحاد جهان اسلام برای دفاع از فلسطین است، یادآور شد: مسلمانان باید بدانند راهی جز پیوستن به جبهه مقاومت نیست.

سلیمانی ادامه داد: معرفی شعرای شهر به مردم اقدام خوبی است اما بهتر این بود که اشخاصی که از شهرداری حقوق می گیرند، در این تبلیغات نباشند اگر چه شعرای خوبی باشند. از سویی باید پهنه بندی این تبلیغات نیز مورد توجه قرار می‌گرفت.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به نصب تابلوهای معرفی شعرا در سطح شهر، افزود: مشکل حقوقی و قانونی در این زمینه وجود ندارد اما این به حقوق شهروندی نزدیکتر است؛ کسانی که از شهرداری حقوق می‌گیرند، جزء شعرای تبلیغ شده نباشند.

کد خبر 800737
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • نیما راسخ US ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    استاد ما عباس خوش عمل کاشانی در رشته ی شعر نشان درجه یک هنر معادل دکترا دارند و جزو بیست شاعر ممتاز شعر دفاع مقدس هستندو همچنین هفت جلد کتاب شعر دارند.مهمتر از همه این که اقلا سی درصد شاعرانی که با بیلبورد بالا رفته اند از شاگردان مستقیم یا غیر مستقیم ایشان بوده اند.تا کنون در سطح ملی دو بار نکوداشت استاد برگزار شده است.برای صحت ادعایم لطفا نامشان را در گوگل سرچ کنید تا بیشتر راجع به استاد خوش عمل بدانید.در حق استاد ما جفا کرده اند که بیلبوردی به وی اختصاص نداده اند.