همشهری‌آنلاین: جلد نخست تفسیر 22جلدی از قرآن که برای نخستین بار قرآن را بر اساس ترتیب نزول سوره‌ها، تفسیر کرده است در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری کتاب، حجت الاسلام مهدی پناهی مدیر مسئول انتشارات سبط النبی ضمن اعلام این خبر گفت: نخستین بار است که در عالم شیعه، سوره‌های قرآن به ترتیب نزول بررسی می‌شوند.

وی درباره این نکته که این تفسیر بر چه اساسی و توسط چه گروه یا افرادی صورت می‌گیرد توضیح نداد،اما گفت که این تفسیر متفاوت با تفاسیر دیگر است.

وی درباره نحوه حضور انتشارات سبط‌النبی در نمایشگاه کتاب امسال گفت: این انتشارات با نزدیک به 83 عنوان کتاب که بیشتر آنها مربوط به سال‌های 1387 و 88 هستند، در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.

این مدیر مسوول با اشاره به دیگر کتاب‌های شاخص این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سه کتاب که موضوعات آنها دربردارنده تفاسیر جدیدی از ذوالقرنین، اصحاب کهف و اصحاب رقیم است، از دیگر آثار منتخب در نمایشگاه‌اند.

پناهی درباره برنامه‌های انتشارات سبط‌النبی در نمایشگاه کتاب امسال گفت: با توجه به تمایل این انتشارات به چاپ کتاب‌هایی با موضوع مهدویت، تصمیم داریم بسته‌ای شامل چهار کتاب با موضوع خانواده مهدوی به همراه یک لوح فشرده در نمایشگاه عرضه کنیم.

وی با اشاره به چاپ کتاب‌های کودک و نوجوان با رویکردی مذهبی توسط انتشارات سبط‌النبی گفت:‌ تاکنون هشت عنوان کتاب کودک نوجوان چاپ کرده‌ایم که این تعداد در آینده افزایش خواهد داشت.
بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه با حضور ناشران داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.[نمایشگاه کتاب تهران: 16 تا 26 اردیبهشت]

کد خبر 79756

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز