فرمانده پلیس راه کندوان گفت: رانندگان با توجه به آغاز انسداد جاده از صبح امروز -یکشنبه- برای ایمن سازی کامل آن از ازدحام در ورودی های این جاده خودداری کنند.

جاده کندوان / جاده کوهستانی چالوس

به گزارش همشهری آنلاین، سرگرد محمد احمدی افزود: طرح انسداد این جاده برابر برنامه ابلاغی پلیس راه استان مازندران به مدت یک ماه در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۶ عصر اجرا می شود.

وی عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره های ریزشی و لق گیری سنگ ها از ارتفاعات را از جمله اقدامات طرح ایمن سازی کندوان برشمرد و اظهارداشت : اجتماع رانندگان در ورودی پلیس راه سبب می شود تا اجرای طرح با کندی مواجه شود.

به گفته فرمانده پلیس راه کندوان کاربران جاده ای می توانند در این مدت از جاده های جایگزین استان مازندران هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد : امکان تردد اهالی همجوار در نقاطی از جاده کندوان که این طرح در آنجا اجرا می شود وجود ندارد.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گزارشی مبنی بر وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی در مسیر ارتباطی گزارش نشده است.


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

 
 
 

کد خبر 797375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha