شهردار تهران معاون حمل و نقل و ترافیک»، «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو)» و « سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک » را منصوب کرد.

زاکانی

به گزارش همشهری؛ با احاکم جداگانه علیرضا زاکانی شهردار تهران « محسن هرمزی» را به سمت های « معاون حمل و نقل و ترافیک»، «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو)» و « سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک » منصوب شد.

در بخشی از « محسن هرمزی» حکم « معاون حمل و نقل و ترافیک» آمده است:

نظر به شایستگی، تخصص و تعهد جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت« معاون حمل و نقل و ترافیک» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز« تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب‌عالی در سایه تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی باشم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

همچنین در بخشی از حکم « محسن هرمزی» به عنوان «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو)» آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان« سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو)» منصوب می‌شوید. امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز« تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌کارگیرید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

 و در بخشی از حکم پایانی « محسن هرمزی» به عنوان  «سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک» آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان« سرپرست سازمان حمل ونقل ترافیک » منصوب می‌شوید. امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی سازمان و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال سازمان و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز« تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به‌کارگیرید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر 797076
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha