اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: دشمن مردم ما را تهدید به تخلیه منازل شان کرد، اما مردم به تهدید دشمن وقعی نگذاشتند.

اسماعیل هنیه رهبر حماس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران، در پیام رهبر حماس اسماعیل هنیه که توسط  خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در ایران به دست پایگاه خبری جماران، رسیده، آمده است:

دوستان صبح تان بخیر

مستدعیست امروز روی ۲ مطلب کشتار جمعی و جنگ روانی که دشمن با هدف تضعیف روحیه مردم ما در فلسطین به راه انداخته متمرکز شویم.

همانطور که دیروز خدمت تان عرض شد دشمن مردم ما را تهدید به تخلیه منازل شان کرد، اما مردم به تهدید دشمن وقعی نگذاشتند، و دشمن در صدد انتقام برآمده و مردم بی دفاع را به خون کشید، که طی آن ۷۰ شهروند غیر نظامی شهید و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

پیام مهم رهبر حماس؛ امروز باید روی این ۲ مطلب متمرکز شویم | مردم به تهدید دشمن وقعی نگذاشتند و ...

عزم اسرائیل برای اخراج اهالی غزه و تبعات آن

همچنین خالد قدومی، نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در ایران  با بیان اینکه ما این منتقل کردن اجباری و آواره کردن و مهاجر کردن مردم فلسطین را رد و محکوم می‌کنیم، گفت: دشمن حتی برای فرار این سازمان‌های بین المللی راه‌های مشخصی از سمت دریا تعیین کرد و با این کار می‌خواهد فضای وحشت و ترس را بین مردم ما ایجاد کند تا حوصله‌ی مردم و مقاومت ما را پایین بیاورد و شکست‌شان بدهد. لکن الحمد لله مردم ما ثابت‌قدم هستند و ایستادگی، جهاد و مقاومت‌شان همچنان ادامه خواهد داشت.  

قدومی در خصوص موضوع عزم اسرائیل برای اخراج اهالی غزه و تبعات آن گفت: بعد از موفقیت فراوان مقاومت، امروز (جمعه) ما شاهد یک مرحله‌ای جدید درگیری و مواجه با دشمن بودیم. امروز رژیم اسرائیل برای مردم ما دروغ‌های جدیدی را پخش کرد که گویا می‌خواهد مردم ما را از جایی (خانه و سرزمین‌شان) به جایی دیگر منتقل کند و از مردم خواست که فلسطین یا غزه را ترک بکنند. موقعی که مردم ما از این کار استقبال نکردند و اعلام کردند که ما در اینجا ریشه‌دار هستیم، در خانه و میهن مان همچنان می‌مانیم و تا آزادی میهن از آن دفاع می‌کنیم؛ دشمن سراغ سازمان‌های بین المللی مانند انوروا و سازمان ملل رفت و به کارمندان آنها با فشار نظامی و تهدید امنیتی به طور مستقیم گفت که شما باید از اینجا بروید و غزه را تخلیه کنید.  

وی با بیان اینکه ما این منتقل کردن اجباری و آواره کردن و مهاجر کردن مردم فلسطین را رد و محکوم می‌کنیم، گفت: دشمن حتی برای فرار این سازمان‌های بین المللی راه‌های مشخصی از سمت دریا تعیین کرد و با این کار می‌خواهد فضای وحشت و ترس را بین مردم ما ایجاد کند تا حوصله‌ای مردم و مقاومت ما را پایین بیاورد و شکست‌شان بدهد. لکن الحمد لله مردم ما ثابت‌قدم هستند و ایستادگی، جهاد و مقاومت‌شان همچنان ادامه خواهد داشت.  

قدومی تصریح کرد: من هم از دوستان عزیز در رسانه‌ها، در وزارت خارجه به خصوص در سطح سخنگویی، دوستان عزیز در مراکز رسانه‌ای و دیپلماسی و سیاسی با دنیا، درخواست می‌کنم که این کار را محکوم و رد کنند و فلسطینیان را تحسین کرده و از موضع مردم فلسطین مبنی بر ماندن در میهن‌شان و ممانعت از انتقال آنان به جاهای دیگر حمایت کنند. درخواست می‌کنم که این مسأله را در تظاهرات و بیانیه‌ها و رسانه‌های‌تان برجسته کنید و ما ممنون‌تان خواهیم بود.

کد خبر 796983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha