دبیرکل عصائب اهل الحق عراق گفت: اگر از ما خواسته شود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین وارد جنگ علیه رژیم صهیونیستی شویم، آمادگی داریم.

قیس الخزعلی

به گزارش همشهری آنلاین، «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در یادواره شهدای طایفه العبس در شهر سماوه استان المثنی با اشاره به موفقیت گروه های مقاومت فلسطینی در عملیات قهرمانانه «طوفان الاقصی» افزود: ما برای هرگونه کمک به برادران خود در فلسطین اشغالی آمادگی داریم و اگر از ما خواسته شود که در جنگ شرکت کنیم، شرکت خواهیم کرد و اگر از ما حمایت مالی طلب شود، دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عراق با اتخاذ موضع یکپارچه و واحد مرجعیت، مردم و دولت آن برای دفاع از فلسطین متحد شده است، افزود: مردم عراق با شرکت در فراخواهان های انجام شده برای شرکت در راهپیمایی ها و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین، آمادگی خود را اعلام می کنند.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در سخنان خود به نقض حقوق مردم فلسطین، ظلم و محاصره غزه از سوی اشغالگران صهیونیست و قطع آب، برق این منطقه و جلوگیری از ارسال کمک های دارویی به ساکنان آن اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی از نیروهای سیاسی عراق در قبال این جنایات صهیونیست ها سکوت کردند و هیچ بیانیه محکومیتی در این خصوص صادر نکردند که سکوت آنها یا از روی خودخواهی و یا بزدلی است .

وی در بخشی از سخنان خود به نقش استان المثنی در انقلاب سال ۱۹۲۰ و جنگ با گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: استان المثنی به عطر تاریخ و اصالت تمدن معروف است و یاد شهدای العبس، الحاجم و الحشد الشعبی در این استان را گرامی می داریم.

الخزعلی تاکید کرد که با یادآوری یاد و خاطره شهدا راه آنان را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 796611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha