۳۶سال پیش در چنین روزهایی رسیدگی به پرونده فروش زمین‌های طاغوتیان پیش روی خبرنگاران قرار گرفت. ۲۵۰ نفر از اعضای این باند فروش زمین که از اسرائیل هدایت و رهبری می‌شد، دستگیر شدند.

تقویم حوادث

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه اطلاعات ۱۹مهر سال۶۶ درباره پرونده فروش زمین‌های طاغوتیان اینگونه نوشت: رئیس اداره اطلاعات شهربانی صبح امروز در نشست خبری در گفتگویی با خبرنگاران وظایف و اهم فعالیت‌های این اداره را برای خبرنگاران تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر گنجه در این نشست در زمینه‌ی پرونده‌ی عوامل فروش زمین‌های طاغوتیان گفت: در این رابطه تاکنون ۲۵۰ نفر دستگیر شده‌اند و ۱۵۰۰ جلد سند مالکیت، کشف و ضبط شده است که اعضای این باند توسط ۲ نفر از صهیونیست‌های معروف که در اسرائیل سکونت دارند هدایت و رهبری می‌شدند که باپول‌های حاصله از فروش این زمین‌ها کارخانه‌هایی را در اسرائیل و فرانسه احداث کرده‌اند.

او افزود: زمین‌های مکشوفه از اعضای این باند، از مرز ۵ میلیون متر مربع گذشته است، که در این رابطه ۱۵ نفر از مسئولان دفاتر اسناد رسمی و کارمندان دولت نیز شرکت داشته‌اند.  

سرهنگ گنجه ادامه داد: در رابطه با این پرونده، آقای آریانپور بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای عمومی تهران، دادستان عمومی تهران و حجت الاسلام مقتدایی عضو و سخنگوی شورای عالی قضایی همکاری نزدیکی داشته‌اند و با رهنمودهای خود، ضمن دلگرمی پرسنل این واحد، موجب می‌شد تا سایر مجرمین دستگیر شوند که این پرونده در بازپرسی در تکمیل شدن و ارسال به دادگاه است.

کد خبر 795796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha