سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون۱۴ که توسط رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود، گفت: طبق برنامه جمع‌آوری آیفون‌های قاچاق ۱۴ و ۱۵ در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

آیفون14

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا دهقانی‌نیا با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون های ۱۴ و ۱۵ گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع آوری گوشی های آیفون قاچاق ۱۴ و ۱۵  از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص ریجیستری آیفون ۱۴ گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن های همراه مربوط به حوزه ی استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری صورت گیرد.

پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری را اعلام کردید.

تلفن رئیس سازمان استاندارد در نشست خبری زنگ خورد.

پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، همزمان با برگزاری نشست، تلفن آقای رئیس زنگ خورد و از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری را اعلام کردید.

کد خبر 795634
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha