مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۵ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریالی یک شرکت برای عرضه خارج از شبکه فولاد در همدان خبر داد.

تعزیرات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ‌روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی اظهار داشت: پرونده شرکت ارابه نسیم هگمتانه (فولاد راد) برای عرضه خارج از شبکه ۴۱ هزار و ۴۰۰ تن میلگرد به ارزش ۲ هزار و ۹۱۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ ارجاع شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، شرکت را به پرداخت پنج هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش فروش کالا محکوم کرد.

محسنی گفت: با اعتراض شاکی، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک جدید و قابل قبول، رأی صادره را تأیید و قطعی کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پس از اینکه رأی در تعزیرات حکومتی قطعی و لازم الاجرا شد، متهم به رأی تعزیرات حکومتی در دیوان عدالت اداری شکایت کرد اما شعبه ۹ و همچنین شعبه چهارم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در رسیدگی‌های جداگانه با توجه به مدارک موجود در پرونده، رأی سازمان تعزیرات را تأیید کردند.

محسنی افزود: این گزارش را سازمان صمت و بازرسی کل کشور به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 795420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha