علیرضا شهمیری از محکومان قاچاق ارز که در شهریور ماه امسال به بهانه اعزام به درمانگاه دندانپزشکی از زندان متواری شده بود، پیش از خروج از مرزهای غربی کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا شهمیری از محکومان قاچاق ارز که در شهریور ماه امسال به بهانه اعزام به درمانگاه دندانپزشکی از زندان متواری شده بود، امروز دستگیر شد.

شهمیری به هنگام خروج از مرزهای کشور در استان آذربایجان غربی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شده است.

از هنگام متواری شدن این مفسد اقتصادی از زندان، رسانه‌های تروریستی فارسی زبان خارج کشور، نظام اسلامی را متهم به تبانی با این مفسد اقتصادی نموده بودند و تلاش می‌کردند به مخاطبان القا کنند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

شهمیری از متهمان اقتصادی است که سال ۱۳۹۲ به ‌اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد.

کد خبر 793768
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامی حق IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    1 0
    یکی از این ... های دزد رو تو ملا عام اعدام کنن دیگه کسی جرات دزدی از بیت المال رو پیدا نمیکنه .
  • ندای آزادی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    1 0
    چطور میشه که به فردی با این سبقه در فساد اقتصادی اجازه حضور در درمانگاه دندانپزشکی داده میشه و بدون هیچ حساسیتی اقدام به فرار می‌کنه ولی به سایر زندانیان سیاسی که بر اساس و اصل اعتقادات خود در زندان بسر میبرند اجازه داده نمیشود در ضمن این آقا شهمیری مفسد فی الارض هستش که اینطور آزادانه هر کاری بخواد می‌کنه احتمال به یقین پشت این فرار افراد گردن کلفتی بودن که از ترس رسوا شدن ترتیب این فرار را داده بودند.