معاون مالی شهردار تهران گفت: انعقاد قرارداد ۲۸ هزار میلیارد تومان برای خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس و همچنین ۵۰ طرح در حوزه مشارکت‌ها که در گذشته قفل شده بوده به ثمر نشسته است.

فروزنده

به گزارش همشهری آنلاین؛ لطف الله فروزنده معاون مالی شهردار تهران با بیان اینکه اداره مناسب شهر یکی از مواردی است که می‌تواند امید را به جامعه نوید دهد و اعتماد شهروندان به مدیریت را در پی داشته باشد، گفت: نقش و اثر مدیریت شهری بسیار فراتر از انجام امور روزمره می باشد، مدیریت شهری می‌تواند اعتماد و امید اجتماعی را در مردم تقویت کند و زمینه ساز تحولات اجتماعی و فرهنگی باشد.

او با اشاره به اینکه در دو سال اخیر اتفاقات بزرگی در مدیریت شهری رخ داده است، افزود: نقش معاونت مالی نقش مهمی است، باید شناخت کافی نسبت به برنامه ها و سیاست هایی که شورای شهر می گذارد چه در قالب برنامه ۴ ساله و بودجه سالیانه و ذیل آن شهردار، وجود داشته باشد. یکی از اصول مدیریتی بحث شناخت اهداف، توافق و باور آن است و این هدف با کار «گروهی و  خرد جمعی» شکل می‌گیرد.

فروزنده با تأکید بر انضباط مالی در شهرداری تصریح کرد:  هم اکنون معاونت مالی به سمت نظم و انضباط مالی گام‌های مثبتی همچون ایجاد خزانه واحد و اقدامات موثر در امور مجامع برداشته است. 

معاون شهردار تهران افزود: امروز ما توانستیم فاینانس ۷۹۱ واگن را باز کنیم. تکمیل خط ۷ مترو، بهره برداری از ۳ بزرگراه شهید شوشتری، بروجردی و یادگار امام، انعقاد قرارداد ۲۸ هزار میلیارد تومان برای خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس و همچنین ۵۰ طرح در حوزه مشارکت‌ها که در گذشته قفل شده بود، به ثمر نشست، تحقق این امر به جز همدلی ممکن نیست.

کد خبر 792477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha