چیزی از عرضه آیفون ۱۵ نگذشته که اخبار تازه‌ای درباره تغییرات آیفون ۱۶ نسبت به نسخه‌های قبلی به گوش می‌رسد.

آیفون 16

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، چیزی از عرضه آیفون ۱۵ نگذشت که سر و صدای آیفون ۱۶ به راه افتاد. گزارش‌ها حاکی از تغییر نام قابل توجهی در مدل‌های بعدی آیفون است. انتظار می‌رود اپل مدل رده بالای خود را به جای «Pro Max»، در مدل‌های آینده «Ultra» نامگذاری کند. 

تغییر البته فقط در اسم نیست. گفته می‌شود که در آیفون ۱۶ اولترا (iPhone ۱۶ Ultra) سه ماژول دوربین کامپکت جدید معرفی خواهد شد. چیزی که این موضوع را جالب می‌کند این واقعیت است که گفته می‌شود این ماژول‌ها با هدست ویژن پرو  (Vision Pro) سازگار هستند و احتمالا تجربیات واقعیت افزوده را به سطح جدیدی می‌برند.

اگر نگرانید که این امکانات عمر باتری را کم کند، فکرش را هم نکنید.  احتمالاً هدف آیفون ۱۶ استاندارد ارائه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و یک ویژگی عالی برای تغییر حالت موج میلی‌متری برای صرفه‌جویی در باتری است.

یکی دیگر از مواردی که توجه را به خود جلب می‌کند، دکمه View در آیفون ۱۶ پرو است. این نه تنها شبیه به Glance Bar مایکروسافت در Surface Duo ۲ است، بلکه یک دکمه فیزیکی است، نه دیجیتال. آیا این یک اشاره نوستالژیک به دکمه‌های فیزیکی است یا یک تغییر عملکرد برای یک تجربه کاربری پیشرفته؟ 

بیشتر بخوانید:

اخبار درز کرده قبلی نشان می‌دهد که سری آیفون ۱۶ از دکمه‌های حالت جامد مجازی استفاده می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که نسخه Pro دارای صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی و ارتقای چشمگیر دوربین از جمله دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و تله فوتو پلی‌پریسم ۵X باشد. این تغییر هیجان‌انگیزی برای آیفون ۱۶ خواهد بود. 

کد خبر 790722
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    خوش بحال آقا زاده ها