معاون شهردار تهران گفت: قبطه خوردیم به حال پزشک و قاضی و پدر شهیدی که در لباس گمنامی، پاکبان حرم شدند قبطه خوردیم به حال خلبانی که آشپز زائران حسین شد و خوشا باحال آنان که از این سفره ی خدمت بهره ها بردند و توفیق خادمی یافتند هر چه در این خوان خدمت نگریستم جز زیبایی ندیدیم.

مراسم تقدیر شهردار از خادمان اربعین حسینی

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم تقدیر و تجلیل از خادمان اربعین حسینی با عنوان «شکر خدمت»، با حضور شهردار تهران، معاونان و مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار شد. در این مراسم، به نکاتی درباره اقدامات و خدمات مختلف ستاد اربعین شهرداری تهران اشاره شد. همچنین روسای قرارگاه‌های مرزی ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از اقدامات انجام شده در قرارگاه‌های مختلف ارائه کردند و در پایان از شهردار تهران لوح تقدیر دریافت کردند. در ادامه مراسم تقدیری با حضور خادمان و عوامل شرکت کننده و خدمتگزار در مراسم بزرگ و باشکوه اربعین که در طول مسیر و در حوزه‌های مختلف و مرزهای چندگانه خدمتگزار زائرین اباعبدالله (ع) بودند، در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

مراسم تقدیر شهردار از خادمان اربعین حسینی

محمد امین توکلی زاده رییس ستاد اربعین و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم ضمن تشکر از همه افراد، عوامل و خادمان مراسم اربعین گفت: معرفت، شناخت، خوبیها و فضیلت‌های گمشده در دنیای آفت زده ما در اربعین یکی یکی نمایان و آشکار می شود. توفیق داشتیم در اربعین امسال یکی از وسیع‌ترین خدمات را با تنوع و گستردگی و جامعیت به زوار امام حسین (ع) ارائه دهیم.

او گفت: باهم گریستیم و حسرت لحظه به لحظه خادمی اربعین راخوردیم قبطه خوردیم به حال پزشک و قاضی و پدر شهیدی که در لباس گمنامی، پاکبان حرم شدند قبطه خوردیم به حال خلبانی که آشپز زائران حسین شد و خوشا باحال آنان که از این سفره ی خدمت بهره ها بردند و توفیق خادمی یافتند هر چه در این خوان خدمت نگریستم جز زیبایی ندیدیم ، جایی که هر کسی با هر کسوتی برای خدمت جارو بدست گرفت یا علمی برافراشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امسال هر چه در توان داشتیم به خط کردیم هر چند کم و کسر و کوتاه، اما با همه توان و با اخلاص فراوان خادمان شهرداری تهران به میدان آمدیم، از چهار مرز خسروی ، شلمچه ، چذابه، مهران، زرباطیه تا طریق الحسین و قرارگاه های زینبیه، کربلا، کاظمیین، نجف و سامرا و البته کوفه هم با موکب های مادر و کودک، هم موکبهای تخصصی کودکان و نوجوانان و هم با حضور پزشکان و پرستاران و متخصصان در خدمت زائران بودیم تا هم آرام جان خسته شأن باشیم و هم با سرود حبیبی شکرا هم‌نفس حال خوش دلهایشان.

او گفت: امیدوارم که توفیق این خدمت گذاری باز هم رفیقمان باشد و از همه همکاران عزیز و جهادی و سخت کوشم در کمیته ها، قرارگاه ها همکاران عزیز در سازمان محترم آتش نشانی، نیروی انتظامی عزیزانمان در رسانه ی ملی و بویژه ستاد اربعین تقدیر و تشکر می کنم و دست همه خادمان سید الشهداء را می بوسم و از همین امروز با شناسایی کمبودها و نقاط قوت خود را برای اربعین سال آینده و خدمتی پربارتر آماده می کنیم.

در ادامه سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزارت کشور و رئیس ستاد اربعین کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: تحولات و اقدامات فراوانی را در مسیر اربعین شاهد بودیم ، از سهولت در تردد و فراهم بودن وسایل حمل و نقل گرفته تا امنیت کامل و خدمات بی‌شمار در آن سوی مرزها که رضایتمندی شهروندان و مردم را به دنبال داشت. بی شک شهرداری تهران در این رضایتمندی نقش مهمی را بر عهده داشت.

وی افزود: باید از پاکبانان عزیز تشکر کنم که در نقش های مختلف مرتبط با حوزه خدمات شهرداری تهران، قبول وظیفه کردند. همچنین در طول خدمتگزاری در موکب رانندگان اتوبوسرانی شهرداری تهران حاضر شدیم و نشاط و معنویت و انگیزه درآن فضا حاکم بود.

میراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: از این مراتب تقدیر و تشکر مهم‌تر، رضایتمندی مقام معظم رهبری است که مدال افتخاری بر سینه شما عزیزان است.

در این مراسم همچنین سید احمد علوی، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری و علیرضا نادعلی از اعضای شورای شهر، نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران و سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران، حضور داشتند و در پایان شهردار تهران به نمایندگی ملت ایران از سفیر عراق به نشانه تقدیر و تشکر از ملت عراق قدردانی کرد. 
 

کد خبر 790173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha