قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره‌بار غیرحضوری را در سطح مناطق راه‌اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان‌ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران‌تر بخریم.

میدان میوه و تره بار

به گزارش همشهری آنلاین: درست است که در این دوره و زمانه خیلی از خریدهایمان را اینترنتی و فقط از طریق تلفن همراه‌مان انجام می‌دهیم، اما اگر بخواهیم کمی به صرفه‌تر خرید کنیم، معمولا چرخ دستی خریدمان را برمی‌داریم و راهی میدان میوه و تره‌بار شهرداری می‌شویم که هم قیمت‌هایش منصفانه است و هم محصولاتش مرغوب. اگر شانس یارمان باشد، یکی از این بازارها در محله‌مان یافت می‌شود وگرنه باید بکوبیم و به چند خیابان آن‌طرف‌تر برویم و خرید کنیم. همه اینها را گفتیم که یک خبر خوب بدهیم؛ اینکه قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره‌بار غیرحضوری را در سطح مناطق راه‌اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان‌ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران‌تر بخریم. این طرح علاوه بر اینکه کار شهروندان را برای خرید سهل‌تر می‌کند، باعث تعادل قیمت در تهران و ایجاد رقابت خواهد شد که باز هم به نفع مردم است. ضمن اینکه قیمت‌ها در تمامی بازارها و میادین میوه و تره‌بار مصوب است و تخلفی دراین زمینه صورت نمی‌گیرد.
البته این تنها اتفاق خوبی نیست که قرار است رقم بخورد، شهرداری علاوه بر راه‌اندازی این سامانه، طرح احداث و توسعه میادین و بازارچه‌های میوه و تره‌بار محلی را هم در دستور کار دارد تا مردم مجبور نباشند برای خرید از بازارها و میادین شهرداری، راه دور بروند و هر محله یک بازار میوه و تره‌بار داشته باشد. فعلا هم ۴ بازار جدید تره‌بار در مناطق ۲، ۳، ۲۰ و ۲۲ تهران به بهره‌برداری رسیده و تعداد این بازارها به‌زودی افزایش خواهد یافت.
 

کد خبر 785851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha