به گفته استاندار تهران طرح شناورسازی ساعت کاری اداره‌های پایتخت از اول مهرماه اجرایی خواهد شد.

فخاری

به گزارش همشهری، علیرضا فخاری  استاندار تهران در خصوص اجرای طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات از اول مهرماه نیز گفت: جلسات متعددی در شورای ترافیک استانداری برگزار شده که از مهرماه به لحاظ مدیریت ترافیک طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات اجرا خواهد شد. امسال تلاش کردیم یک تناسبی بین ساعت کاری ادارات با مراکز آموزشی ایجاد شود و به نوعی تقسیم ترافیک شده تا کارکنان در یک ساعت مشخص و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان نیز در یک ساعت مشخص به محل کار و تحصیل بروند.

‌استاندار تهران افزود : سیستم حمل‌ونقل عمومی پایتخت ازجمله ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تقویت خواهد شد، از شهروندان تهرانی درخواست داریم برای رفتن به محل کار و تحصیل تا جایی که می‌توانند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند. مدیریت ترافیک شهری پایتخت نیازمند عزم جدی دولت و مدیریت شهری است، همه در یک مسیر قرار داریم تا بتوانیم ترافیک پایتخت را در زمان شلوغی مدیریت کنیم.

به گفته فخاری«ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت از فرسودگی چندین‌ساله برخوردار است و به همت وزارت صمت تلاش شده که اتوبوس و تاکسی‌های جدید به این ناوگان تزریق شود،در مهرماه نیز پیش‌بینی شده حداقل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان تهران وارد خواهد شد.»

کد خبر 785681
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha