همشهری آنلاین: قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در 40 جایگاه سوخت رسانی در تهران، 50 درصد نازل‌ها کار نمی‌کنند و فقط با نیمی از ظرفیت، سوخت رسانی انجام می‌شود.

به گزارش مهر، محمد عیدیان در یکصد و هشتادمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به تبصره‌های موجود در خصوص احداث جایگاه‌های سوخت در تهران گفت : 12 تا 13 سال است که این تبصره‌ها و قوانین اجرا نشده است.

وی تاکید کرد: صرفه جویی تبدیل بنزین به سی ان جی ، 59 میلیارد ریال است و احداث ایستگاه سوخت رسانی در زمینی به مساحت 1200 متر و با 12 نازل مقدار مشخصی هزینه نیاز دارد که این هزینه ظرف 5/1 سال برگشت داده می‌شود.

عیدیان ادامه داد: چهار سال است که از مصوبه احداث جایگاه‌های سی ان جی در تهران می‌گذرد ولی به جای احداث این جایگاه‌ها عنوان می‌شود که شهرداری زمین برای احداث جایگاه‌ها نمی‌دهد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری افزود: امروز وزارت نفت 874 میلیارد تومان به دلیل عدم تبدیل سوخت مایع به گاز متضرر می‌شود و این در حالی است که ما متهم هستیم که زمین برای احداث جایگاه نداریم.

وی خاطر نشان کرد: باید 71 جایگاه در تهران احداث شود که فقط 40 جایگاه تا کنون در تهران احداث شده است.

عیدیان اظهارداشت: مجموع نیاز سرمایه گذاری برای احداث 71 جایگاه در تهران 40 میلیارد تومان است که اگر همت کنیم ظرف دو تا سه ماه می‌توانیم این جایگاه را احداث کنیم.

کد خبر 78424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز