معاون شهردار تهران گفت: بسته خرسندساز ۲ با محوریت تسهیل در مسکن‌دار شدن خانواده شهرداری پس از اربعین حسینی رونمایی خواهد شد.

مجید باقری

به گزارش همشهری ، مجید باقری در آیین گرامیداشت روز کارمند و بیست و دومین جشنواره شهید رجایی که صبح دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲  در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: سازمان‌های بزرگ و پیچیده معمولاً دچار یک آفت حساس می شوند که ناشی از حافظه سازمانی و چسبندگی ذهنی کارکنان گذشته است؛ آن هم آفت روزمرگی است. برای برون رفت از این روزمرگی در سازمان های پیشرو و بزرگ و اثربخشی این سازمان ها، درنظر گرفتن رویکردهای تحولی اس. به همین دلیل شهردار تهران رویکردهای چهارگانه تحولی را ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه تحول درون زا، نرم افزاری، سخت افزاری و هوشمند چهار تحول شهرداری است، یادآور شد: ارزیابی نیروهای انسانی در شهرداری تهران بر اساس این چهار رویکرد صورت می گیرد. در همین راستا کارنامه های عملکرد صادر شده و نظام جبران خدمت با این شاخص ها انجام خواهد شد.

باقری تأکید کرد: قرار است امروز از جایزه ای تحت عنوان جایزه تحول و تعالی تهران رونمایی شود که مبتنی بر مدل خوداظهاری با منطقی کاملا بومی سازی شده طراحی شده و ارزیابان آن در داخل شهرداری آموزش می بینند و پاییز امسال مسابقه سراسری این جایزه آغاز می شود.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه انتظار ما این است که این جایزه به عنوان یکی از نمادهای پیش برنده به سمت تعالی مورد توجه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: ۴۴ سازمان و شرکت با نیروها و ارکان مختلف می توانند از این مدل استفاده کنند.

باقری در ادامه یادآور شد: ما مدل ارزیابی کارکنان برتر را ماهانه دنبال می کنیم و نقطه نظرات کارکنان هم به شهردار تهران اعلام می شود. ما برای ارزیابی ماهانه موارد تشویقی در نظر گرفته ایم اما به نظر می رسد جای نشان افتخار در شهرداری تهران خالی است و می تواند از سوی شهردار به کارکنانی با ویژگی های خاص اعطا شود. در این راستا نشان افتخار طراحی شده و آیین نامه داخلی دارد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه برترین همکاران شهرداری تهران نشان «بهشت» را دریافت خواهند کرد، گفت: از این پس برای مناسبت هایی که شهردار تهران تشخیص دهد نشان بهشت به کارکنان تقدیم خواهد شد که این نشان امروز رونمایی می شود. با توجه به اینکه آیین نامه شب گذشته تصویب شده پس از دقت نظر اعطا می شود.

وی افزود: نشان فصلی و شناسنامه شغلی تمام کارکنان نیز صادر و این نشان ها در مراسمی با حضور ۵هزار نیروی شهرداری اعطا خواهد شد. بستر نشان و جایزه برای تحقق نیاز کارکنان به دیده، شنیده و فهمیده شدن پیش بینی شده است.

این مراسم با حضور میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، علیرضا فخاری استاندار تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و برخی مدیران برگزار شد.

کد خبر 784157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha