دو مرکز معاینه فنی نیایش و الغدیر برای ارائه خدمات ویژه به وسایل نقلیه زائران کربلا اختصاص یافته و زوار می‌توانند با مراجعه به میز خدمت این دو مرکز و اعلام قصد عزیمت به این سفر معنوی، از خدمات ویژه استفاده کنند.

خودرو

به گزارش همشهری آنلاین: چیزی تا اربعین حسینی نمانده و عده زیادی در تدارک سفر به کربلای معلی هستند. با اینکه راحت‌ترین و بهترین راه برای رفتن به عراق در این روزها، همان راه معمول سفر با تور است، اما این وسط هستند افرادی که قصد دارند خودشان به ‌صورت شخصی و با خودروی خود تا لب مرز عراق بروند. از آنجا که ایمنی در سفر از هر چیزی واجب‌تر است، معمولا افراد پیش از مسافرت، خودرو را به یک تعمیرکار نشان می‌دهند تا عیب و ایرادی نداشته باشد و توی مسیر نگذاردشان، اما کار خوب دیگری که در همین راستا و برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ایام اربعین حسینی(ع) قرار است انجام شود، این است که مراکز معاینه فنی، برای بخش‌های فنی و ایمنی، خودروهای عازم به این سفر زیارتی را به‌صورت ویژه کنترل می‌کنند.
در واقع ۲ مرکز معاینه فنی نیایش و الغدیر برای ارائه خدمات ویژه به وسایل نقلیه زائران کربلا اختصاص یافته و زوار می‌توانند با مراجعه به میز خدمت این دو مرکز و اعلام قصد عزیمت به این سفر معنوی، از خدمات ویژه استفاده کنند. در این دو مرکز، چک لیست ارزیابی فنی خودروها متفاوت است و علاوه بر انجام رویه عادی معاینه فنی و کنترل‌های عمومی، این خودروها با حساسیت بیشتری از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می‌گیرند. مهم نیست که تازگی‌ها برای انجام معاینه فنی مراجعه کرده‌اید یا یک سال پیش  اگر مسافرید و قصد رفتن به مرز را دارید، حتما تا نیمه شهریور که این طرح برقرار است، به یکی از این مراکز معاینه فنی بروید و خیال خودتان را بابت ایمنی ماشین‌تان راحت کنید تا سفری سلامت در راه زیارت داشته باشید.

کد خبر 783961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha