همشهری‌آنلاین: ژاپن با استفاده از غذاهای سنتی و اتخاذ راهکارهای دیگر، خود را برای میزبانی از 20میلیون گردشگر در سال 2020 میلادی آماده می‌کند

به گزارش ایسنا، در شرایطی که بیش‌تر کارشناسان صنعت گردشگری شرایط گردشگری را در کشور آسیایی ژاپن نامطلوب توصیف می‌کنند، مقامات صنعت گردشگری ژاپن قصد دارند با اتخاذ راهکارهای جدید، گردشگران بیش‌تری را جذب کنند.

در این راستا، برگزاری جشنواره‌های متعدد معرفی غذاهای سنتی ژاپن در کشورهای مختلف جهان از مدت‌ها پیش در دستور این کشور قرار گرفته است و در آخرین مورد، جشنواره‌ی برگزارشده در شهر پکن در ماه گذشته‌ی میلادی، با استقبال خوب شهروندان چینی مواجه شد. هم‌چنین برگزاری 16 جشنواره‌ی ویژه‌ی معرفی غذاهای سنتی ژاپن در دیگر کشورهای جهان تا پایان سال جاری میلادی در دستور کار مقامات ارشد صنعت گردشگری ژاپن است.

در همین حال، مسؤولان شهرهای مختلف ژاپن، بویژه شهر توکیو، اقدامات متعددی را با هدف افزایش رفاه گردشگران در این شهرها انجام داده‌اند که از آن جمله می‌توان به افزایش تعداد زبان‌های تابلو‌های اطلاع‌رسانی شهری و توسعه وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی شهرهای گردشگری اشاره کرد.

مسؤولان ژاپنی امیدوارند با اتخاذ راهکارهای یادشده و ده‌ها راهکار دیگر که هنوز عملی نشده‌اند، این کشور در سال 2020 میلادی، میزبان 20میلیون گردشگر باشد.

کد خبر 78349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز