تنها چند هفته تا رونمایی از آیفون ۱۵ اپل باقی مانده و شایعات حاکی از به کارگیری یک لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ۱۰ برابری در این موبایل است.

آیفون 15

به گزارش همشهری آنلاین، به گفته اندرو اوهارا، یکی از مسئولان سایت اپل‌اینسایدر بزرگ‌ترین و بهترین آیفون در سال ۲۰۲۳ با نام آیفون ۱۵ اولترا رونمایی می‌شود.

شایعات اولیه درباره آیفون ۱۵ حاکی از آن بود که اپل اولین آیفون اولترای خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد، اما اخیرا از یک دستگاه به نام آیفون ۱۵ پرومکس یاد می‌شود. با این حال، اوهارا اکنون می‌گوید که «اپل واقعاً از نام آیفون ۱۵ اولترا برای گوشی پرو سایز بزرگ [بعدی خود] استفاده خواهد کرد».

وب‌سایت تک‌رادار می‌نویسد، این موضوع از «چند منبع» گزارش شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که سری آیفون‌های امسال، برای اولین بار، شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا باشد.

همانطور که گفته شد، اوهارا همچنین از وجود یک لنز پریسکوپ تله فوتو بزرگ با زوم ۱۰ برابری در iPhone ۱۵ Ultra خبر داده، که شایعات قبلی را در مورد قابلیت‌های بالقوه دوربین این آیفون تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

به عنوان مثال، می‌دانستیم که بهترین آیفون بعدی اپل ممکن است دارای لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم اپتیکال بیشتر از ۳ برابر باشد، اما اوهارا می‌گوید که این لنز قادر به زوم ۱۰ برابری خواهد بود که آیفون ۱۵ اولترا را با Samsung Galaxy S۲۳ Ultra در یک سطح قرار می دهد.

سایر ارتقاءهای Ultra-bound iPhone 15 که توسط اهارا ذکر شده است برای هر کسی که چرخه شایعات iPhone ۱۵ را از نزدیک دنبال کرده باشد آشنا خواهد بود. او می نویسد: «آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا هر دو تیتانیومی خواهند بود، به جای کلید قطع صدا دکمه Action خواهند داشت و احتمالاً تراشه ۳ نانومتری A۱۷ Bionic را در خود جای خواهند داد.

جدیدترین شایعات درباره آیفون ۱۵ | ویژگی‌های گوشی جدید اپل چیست؟

تصاویر لو رفته از قاب آیفون ۱۵ پرو مکس قبلاً این دکمه اکشن چندکاره را به تصویر کشیده است و مشخصات بنچمارک فاش شده قبلاً نشان می دهد که A۱۷ Bionic می‌تواند سی‌پی‌یویی داشته باشد که ۲۰درصد قدرتمندتر از نسل قبلی خود است.

ما در مورد این شکل از نامگذاری کمتر مطمئن هستیم. آیا اپل واقعاً در سال ۲۰۲۳ از نام Ultra استفاده می‌کند یا عنوان سنتی Pro Max خود را ادامه می دهد؟ هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بدانیم، اما با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه آیفون ۱۵، زمان زیادی برای پاسخ به این پرسش‌ها باقی نمانده است.

کد خبر 782392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha