کلمبیایی ها اصولا آدم های خرافاتی هستند، آدم هایی که با وجود این همه پیشرفت علم پزشکی و شناخته شدن بیماری های روانی همچنان به جن زده شدن باور دارند و حاضرند پول های زیادی به جن گیرها بدهند تا آنها را از جن زدگی نجات دهند، در این بازار پر پول، برادران هرمس تور بزرگی پهن کرده اند.

جن گیر

به گزارش همشهری آنلاین، مردم کلمبیا سال‌هاست که برای مداوای افراد جن‌زده نزد مشهورترین جن‌گیر شهر می‌روند؛ مردی که ادعا می‌کند جن را از درون انسان بیرون می‌کشد.۲۰ سال است که همه مردم کلمبیا هرمس سیفوئنتش - رهبر گروه برادران هرمس را که همگی ادعا می‌کنند جن‌گیر هستند - می‌شناسند.

 این مرد ۵۰ ساله ادعا می کند با اجرای مراسم عجیب و غریبی  ارواح خبیث را از جن‌زده‌ها دور می‌کند. به نوشته دیلی میل، هر هفته دست‌کم ۱۰ نفر به منطقه لاکومبر در کلمبیا می‌روند تا گروه هرمس آیین و مراسم جن‌گیری را روی آنها به اجرا درآورند و شفا یابند. نکته قابل توجه در این است که گروه برادران هرمس با استفاده از سمبل‌های مسیحی سعی می‌کنند کارهای خود را موجه و مذهبی جلوه دهند. درحالی که کارهای آنها هیچ پایه مذهبی‌ای ندارد.

جن‌گیرهای کلمبیایی
   کلودیا گاویریا ۲۸ ساله که فکر می کرد، توسط ارواح خبیت احاطه شده، در اول ژوئن به لاکومبر رفت تا هرمس او را از شر جن‌ها خلاص کند.

آغاز مراسم جن‌گیری

وقتی مراسم آغاز می‌شود، بدن شرکت‌کنندگان کاملا با گل پوشانده می‌شود. سپس لباس سفید بر تن جن‌زده‌ها می‌کنند و چشم‌های آنها را با نوارهایی می‌بندند. حالا نوبت آن است که این افراد بین روبان‌های سفید و سبز رنگی قرار بگیرند.

جن‌گیرهای کلمبیایی
  دور هر شرکت کننده ای شمع و میوه چیده می شود و روی سرش هم یک تخم مرغ می گذارند تا مقدمات مراسم فراهم و مرحله بعدی آغاز شود

ممکن است فرد در محل موردنظر بایستد یا دراز بکشد اما در هر حالتی که باشد، می‌بایست کاملا بین نشان‌های زرد و سرخ رنگ دیده شود.بعد از انجام همه این مراحل حالا نوبت آن است تا دور هر شرکت‌کننده‌ای شمع و میوه چیده و روی سرش یک تخم‌مرغ گذاشته شود و به این ترتیب مرحله بعدی آغاز می‌شود.همه اسباب و وسایل جن‌گیری که آماده می‌شود، هرمس قدم به درون زمین می‌گذارد.

جن‌گیرهای کلمبیایی
گروه برادران هرمس با استفاده از سمبل‌های مسیحی سعی می‌کنند کارهای خود را موجه و مذهبی جلوه دهند.

دور تا دور جن‌زده را آتش روشن می‌کند و شروع به اجرای آیین جن‌گیری خود می‌کند.او به آرامی و با دقت بسیار دست‌هایش را روی بدن و سرهای اشخاص می‌گذارد و زیر لب زمزمه می‌کند و فرد باید دست‌هایش را باز کند و در یک خط مستقیم قرار دهد تا هر چه سریع‌تر ارواح خبیث از فرد جن‌زده دور شوند و او را تنها بگذارند.

با آنکه خیلی از مردم می دانند کارهای هرمس نوعی کلاه برداری است اما او همچنان یکی از مشهورترین جن گیرهای کلمبیا و دنیاست.


 

کد خبر 782222
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha