رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از رئیس جمهور درخواست کرد برای انتقال نمایشگاه ها به شهر افتاب دستور عاجل را صادر کند.

مهدی پیرهادی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توزیع آسفالت در معابر تهران و بهسازی آسفالت پس از چند سال گفت: تردد خودروهای سنگین مشکلاتی را برای آسفالت ایجاد کرده است؛ لذا از شهرداری می‌خواهیم بررسی لازم را در مورد زیرسازی آسفالت انجام دهد.

او از اعلام موضع سازمان بازرسی کل کشور در خصوص انتقال نمایشگاه بین المللی تهران تقدیر کرد و گفت: نامه ای که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه، درباره انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به نمایشگاه آفتاب برای کاهش آلودگی هوا به ریاست جمهوری ارسال کردند جای تشکر دارد.

پیرهادی از این سازمان خواست این‌ موضوع‌ را تا حصول نتیجه از سوی سازمان بازرسی کل کشور مورد پیگیری قرار دهد.

این عضو شورای شهر افزود: همانطور که در نامه هم به آن اشاره کردند؛ این موضوع آلودگی زیادی ایجاد می کند و جان شهروندان را به خطر می اندازد؛ اگر خودروی امدادی بخواهد خود را به ساکنان اطراف نمایشگر برساند؛ با مشکل مواجه می شود.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: تقاضا دارم رییس‌جمهور برای انتقال این نمایشگاه به منظور نجات جان شهروندان، دستور عاجل بدهند. فکر نمی کنم رییس جمهور بخواهد سلامتی احدی از شهروندان به خطر بیافتد و یا جانشان را از دست بدهند.

منبع: سایت اطلاع رسانی شورای شهر

کد خبر 781794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha