مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد فوتی های حوادث آتش نشانی در قم از اول فروردین تا تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین، علی زندیه بیان کرد: تعداد فوتیهای عملیات آتش نشانی در فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه امسال ۴۴ نفر بوده‌است.

وی تعداد فوتی‌ها در مدت مشابه سال گذشته را ۲۷ نفر بیان و اضافه کرد: این افزایش تعداد فوتی‌ها در سال‌جاری به دلیل افزایش محدوده جغرافیایی عملیات‌های آتش نشانی قم است.

زندیه ادامه داد: از ابتدای امسال محدوده جغرایایی آتش نشانی از شهر به استان تبدیل شده‌است که این مساله، افزایش آمار کشته شدگان را به همراه داشته‌است.

وی افزود: افزایش محدوده جغرافیایی سبب شده‌است تا تصادف‌های جاده‌ای و حریق کارگاه‌ها و کارخانه ها نیز به قم واگذار شود و با این وجود تعداد عملیات‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی از کاهش تعداد عملیات‌های آتش نشانی خبر داد و این امر را نشان دهنده افزایش سطح ایمنی میان مردم دانست و افزود: تعداد عملیات‌هایی که توسط آتش نشانی قم انجام گرفته است از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱، حدود چهار هزار و ۱۷۴ مورد بوده که این آمار در سال ۱۴۰۲ به سه هزار و ۸۲۰ مورد رسیده‌است.

کد خبر 781509
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha